Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Forslag født i en anden tråd (Var det Heads Up?)

Hvad skal vi ikke købe?
Forslag til en evt. hadegave er oplagt

Jeg vil gerne lægge ud med den her: (Tak Helmer J) >:(

http://www.toldyouso.net/search/details.cfm/hurl/t...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-ataris 20 år siden

Denne: http://axelmusic.dk/productDetails/043396014374

Jeg har rent faktisk set noget af 1'eren engang, og ja, den fortjener sin plads på Imdbs bottom 100. På en eller anden vis må man beundre Bob Clark. At få en #52 på listen er ikke så svært, men at lave en sequel, der umuligt kunne være værre end 1'eren men alligevel blev det (#3 på listen), er en præstation i sig selv.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#3 dyg 20 år siden

#1 - Den har jeg da, og jeg elsker den. Han tager så groft pis på sig selv, det er helt forrygende.

#2 - Hvem skulle tro at Bob Clark også kan lave gode film? Han har lavet en zombie-film ved navn Dead of Night, der faktisk ikke er helt dårlig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 elwood 20 år siden

hehe herlige forslag.

her er endnu 2 stk.

Det ultimative Boxsæt

Åh nej vi styrter synes ligefrem hende skuespillerindens skuespil er pinligt, jeg krummer tære over den film, og ja Ray Liotta formår ikke engang at redde den desvære.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 DarkLight 20 år siden

Fantastisk. Endnu en tråd vi skal under, over eller få lige i hovedet, så der står tænderne ud over det hele, inden vi kommer til de få tråde, der gør stedet her værd at vende tilbage til.

Lad mig spare jer alle for 14 dages pinligheder i denne tråd, så vi kan få den dræbt med det samme.

I starten vil man grave de film op, som alle er enige om der er dårlige. Efter et stykke tid(½ dag), vil det oprindelige tiltænkte emne være udtømt, og folk vil begynde at søge opad i fødekæden af film. Mod de film de synes er dårlige. For gud forbyde at en spamtråd ikke skal spammes. Nej neeej da, her står en skraldespand, så lad os da fylde den op. Også selv om det er vores egen selvrespekt, vi skal smide i først.

Efter sådan cirka 1 nanosekund, vil der så opstå indbyrdes diskussion, for hvor vover man at nævne en SÅ god film i en Heads down tråd. Bla bla, fucking bla.

Fast forward en uge og tråden er glemt.

Disclaimer 1: Gud nåde og trøste den arme sjæl, der efter en uge bringer denne tråd til live igen, bare for at generer mig.

Disclaimer 2: Lad være med at smide "Hvad fik du at spise idag"-tråden i hovedet på mig, som argument på at jeg også selv laver den slags tråde. Jeg har lavet den, så jeg ved godt den er derude.

I forventede alle den kom, og jeg er ikke typen der skuffer. Derfor er indlægget ikke skrevet som hårdt som det er ment.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 davenport 20 år siden

HEY - du lavede den med hvad man fik at spise.. :D (Kunne ikke lade vær´)

Jeg sad bare og ventede på hvornår du fik hostet mavesyren op og fik skrevet et hade-hug i hade-tråden.

Dit lette væsen og gode humør er det hele værd ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 DarkLight 20 år siden

Hehe. I aim to please :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 filmz-derb 20 år siden

filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#9 NightHawk 20 år siden

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 e-male 20 år siden

Min søster har lovet mig, at hvis hun nogensinde får den her af mig, så vil hun ikke tale til mig den første time efter, at hun har fået den.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: