Gravatar

#11 dyg 20 år siden

#9 - Lige den første forstår jeg fint, ABBA the movie har jeg ikke set, men kan ikke tro at det er værre end Spice World. Og Phantom of the Opera kunne jeg meget godt lide.

Halvdelen af alle de ting i poster, er ting jeg finder udemærket. Jeres smagsløg er håbløse.

(Tilfreds DL-Smølf? Jeg kritiserer løs)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 filmz-kaotmus 20 år siden

Hvad med at bruge tråden til at udpege de udgaver, man skal holde sig fra pga. censur, dårligt billede eller lignende?
Gravatar

#13 bobber 20 år siden

#10 Hvis jeg kunne lave sådan en deal med min lillesøster, ville jeg bestille med det samme :)
Don't Panic
Gravatar

#14 NightHawk 20 år siden

# 12 - Ikke når det er hadegaver, der blir efterspurgt! Så må det vel være fordi man syntes filmen er skod og ikke pga. den tekniske kvalitet :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#15 e-male 20 år siden

Jamen, så vil jeg råde folk til at holde sig væk fra dvd-udgivelsen af "Keen Eddie", fordi Paramount har fuldstændig maltrakteret den. Der er absolut intet ekstramateriale på og, så har de ændret musikken på mange af afsnittene. Det er således slet ikke den samme oplevelse, som man fik da den blev vist i fjernsynet. :(
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#16 mr gaijin 20 år siden

En biografbillet til "Far til Fire".
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 cyberzed 20 år siden

#9 Hvordan kan du nogensinde sætte Phantom of the Opera i en hade-edition tråd? Jeg synes den er helt i top (er ret sikker på der er mange der holder med mig i det)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#18 elwood 20 år siden

#11 du vil vel ikke sige at du kan li barbie filmene ?!!!

håber mine forslag var uden for den halvdel du omtalte.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 DarkLight 20 år siden

Oh god. It has begun...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 NightHawk 20 år siden

# 17 -

Syntes den var ganske uudholdelig og rodet. Men det har vel nok mest at gøre med, at jeg aldrig har været den store opera fan. Ikke lige min kop the'! Den fik også, (helt efter min oplevelse af filmen) drøje hug i pressen! En alt for pompøs version af "Phantom of the Opera", som ikke når den originale med Claude Raines, til sokkeholderne.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: