Gravatar

#61 El vez 21 år siden

Du kan bestille den nu under alle omstændigheder, den vil så blive sendt til august.

Hvis du betaler med bankoverførsel bliver pengene trukket nu, betaler du med kreditkort bliver pengene trukket når de sender filmen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#62 filmz-lbw 21 år siden

#58 ok det havde jeg nu luret ;)

Jeg tænkte mere på, om nogen havde konstateret, at cdwow har lavet en fejl...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#63 DarkLight 21 år siden

Jeg har mailet frem og tilbage med cd-wow.
De vedholder at de har sendt DVD'erne.
Datoen i August er fordi deres lager er tømt, og de først får nogle igen i August.
Mon Axel har set cd-wow's pris, matcher den, men først kan få dem igen ligesom cd-wow?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#64 The Insider 21 år siden

Damn it... Hvad sker der med CDWOW i øjeblikket? De sendt 4. sæson afsted til mig den 2. juni, og den er heller ikke ankommet endnu... De plejer ellers at være rigtig hurtige. Og det lyder ikke som om de har den store interesse i at sende et erstatningseksemplar når man skriver til dem.
War. War never changes.
Gravatar

#65 chronaden 21 år siden

har heller ik modtaget min simpson sæson 3 samt min bob, havde ellers fået mail om det var afsendt...
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#66 commy 21 år siden

Har man klager til CD-WOW kan jeg anbefale at benytte deres kontakt-form på sitet, den svare de på med det samme. Hvor imod hvis man sender en mail til den der står i ens ordrebekræftelse, så svare de ikke.

Den enkelt gang jeg aldrig modtog en DVD selv om de havde sendt en "Despatch mail", og jeg brugte deres kontakt-form, så sendte de en ny DVD samme dag og svarede pr. mail inden for 2 timer, det kalder jeg service!
Gravatar

#67 filmz-superfrez 21 år siden

Jeg har været ude for at de har svaret inden for 2 min... 8)
Gravatar

#68 El vez 21 år siden

#64 Jeg fik en erstatning af en film der var bortkommet. Den ankom med normal (læs: hurtig) leveringstid.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#69 DarkCrow 21 år siden

Jeg har også modtaget mine sidste 4 ordrer indenfor 3-4 dage efter afsendelse :o)
Gravatar

#70 filmz-nemesis 21 år siden

Predator (Special Edition) 129 kr. hos laserdisken

Skriv ny kommentar: