Så er Band of Brothers bestilt fra axel... Har aldrig set et eneste afsnit af serien, men har kun hørt godt om den :) Og til 250 ville det da være dumt ikke at bestille den... Så er det bare at vente til august :(
Bestilte engang i december Futurama sæson 4 fra cd-wow, hvor jeg efter at have ventet en uges tid skrev til dem, hvortil jeg fik et svar hvor de sagde at der var sket en "glitch" med alle ordrer afsendt den dag, der medførte at de ville blive forsinket en del. De gik ikke i detalje med hvad grunden var, men pakken kom først efter et par uger... Ved ikke om deet er den samme situation nu?
#71 The Insider 21 år siden
I andre der har ventet et godt stykke tid på jeres CDWOW ordrer må gerne lige råbe højt når der sker noget! :-)
#72 HeavyClaus 21 år siden
Og til 250 ville det da være dumt ikke at bestille den... Så er det bare at vente til august :(
#73 maniac 21 år siden
Bestilte engang i december Futurama sæson 4 fra cd-wow, hvor jeg efter at have ventet en uges tid skrev til dem, hvortil jeg fik et svar hvor de sagde at der var sket en "glitch" med alle ordrer afsendt den dag, der medførte at de ville blive forsinket en del. De gik ikke i detalje med hvad grunden var, men pakken kom først efter et par uger... Ved ikke om deet er den samme situation nu?
#74 El vez 21 år siden
#75 The Insider 21 år siden
#76 21 år siden
#77 El vez 21 år siden
#78 filmz-Kadann 21 år siden
From Here To Eternity R3 Superbit til 99,95 hos Axel
#79 Patriarch 21 år siden
#80 The Insider 21 år siden