Ja, Raw er jo en klassiker, som jeg selv har fået set alt for lidt af ... Den må man nok have fingrene i en vakker dag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Friends boxsæt m. 27 dvd'er (!). Sæson 1-9 til en sølle pris af kr. 1999,-! Et tilbud jeg personligt ikke kan sige nej til. Køber det så snart jeg får løn :)
PS. Hvor stor er chancen for at skulle betale told når man køber fra cdwow eller www.hmv.co.uk ?
#97: Der burde ikke være nogen risiko overhovedet - jeg har aldrig været ude for, at det er blevet sendt fra et land uden for EU.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#91 filmz-The-Real-1 21 år siden
(En "must-have" film!!!)
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#92 El vez 21 år siden
Coffee & Cigarettes 149kr (Jim Jarmush's nye film - Kommer til September).
For A Few Dollars More 119kr Ny R2 udgivelse tilsyneladende, nogle der har detaljerne?
Eddie Murphy - Raw 99kr.
#93 dyg 21 år siden
#94 El vez 21 år siden
Den må være ny, der er ikke noget billede af coveret.
#95 filmz-yoshimura 21 år siden
#96 El vez 21 år siden
#97 filmz-thomas _h 21 år siden
PS. Hvor stor er chancen for at skulle betale told når man køber fra cdwow eller www.hmv.co.uk ?
#98 filmz-yoshimura 21 år siden
#99 Morbid 21 år siden
#100 DarkLight 21 år siden