FUCK mand en vild udgave a Rosens Navn! Den må jeg have. Der er dog lige en ting der kunne afholde mig fra det:
Der står nedenunder titlen at: * Titles produced in Korea are subject to government censorship when it involves nudity and violence. Although the censorship has been lessened over the years, frontal nudity and extreme violence(although rare) are forbidden. Please be careful especially when purchasing erotic movies. When you are worried about censored and deleted scenes of graphic violence and frontal nudity, do not buy from our site.
Der er jo nogle rimelige grafiske scener der meget vel kan være redigeret i... og det ønsker jeg ikke. Så hellere standardcoveret.
Nogen der ved noget om det?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#75 Havde selv tænkt mig at bestille netop de to film fra koreandvds samt Azumi - regner med at få den sendt via Sverige, hvor bagatelgrænsen er 300 Skr ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#71 ks 21 år siden
#72 Thorsby 21 år siden
#73 ks 21 år siden
#74 Thorsby 21 år siden
#75 El vez 21 år siden
Ditto Name Of The Rose $19
#76 El vez 21 år siden
Trilogy By Lucas Belvaux Nogen der kender dem?
#77 El vez 21 år siden
#78 Kalle Ferm 21 år siden
Der står nedenunder titlen at:
* Titles produced in Korea are subject to government censorship when it involves nudity and violence. Although the censorship has been lessened over the years, frontal nudity and extreme violence(although rare) are forbidden. Please be careful especially when purchasing erotic movies. When you are worried about censored and deleted scenes of graphic violence and frontal nudity, do not buy from our site.
Der er jo nogle rimelige grafiske scener der meget vel kan være redigeret i... og det ønsker jeg ikke. Så hellere standardcoveret.
Nogen der ved noget om det?
#79 filmz-yoshimura 21 år siden
#80 Kalle Ferm 21 år siden