Gravatar

#91 El vez 21 år siden

Jeps.. Jeg snakkede med webmasteren for koreandvds og han var rystet da han hørte om Danmarks 80-kroners grænse, alle hans øvrige europæiske kunder havde langt højere grænser, 150kr og opefter.

Men ok, så er vi bare ekstra glade for Axel og de andre sites, der importerer R1/3 film og sender dem videre indenfor EU.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#92 ks 21 år siden

CD-Wow er også begyndt at importere koreanske titler, hvilket er til stor glæde for alle! :)
Gravatar

#93 El vez 21 år siden

Urban Menace til 50kr.
Gravatar

#94 evermind 21 år siden

#93: Ved du, om den er 50 kr. værd? (skal ikke lyde nedladende, er bare opmærksom på, at der er en del film ude af angiveligt ret svingende kvalitet med nogle af nævnte rapstjerner...)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#95 El vez 21 år siden

Det er den ikke for mig, men jeg er sikker på der er nogle håndtegnskastende wiggas derude der vil finde købet ganske givende :)
Gravatar

#96 ks 21 år siden

IMDB siger da alt hvad der er værd at vide om den film!
Gravatar

#97 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Ja - herover er der pt. udsalg hos det lokale dvd-supermarked med masser af 2-pacs (2 film) til 20 USD bl.a. Trafic & 21 Grams, The Others & Signs og mange andre er der nogen jeg skal kigge efter til jer drenge ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#98 chandler75 21 år siden

"The Others" og "Signs" i samme pakke. En lidt underlig sammensætning...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#99 Captain Vallo 21 år siden

Evil Dead 2
The Golden Child
Brotherhood of the Wolf aka Pagten aka Le Pacte des Loups
Alle til en halvtredser stykket i TP.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#100 El vez 21 år siden

#94 / 96 Det var nu gas - jeg synes bare det er skægt de har så obskur en film på tilbud på forsiden hos Axel, that's all :)

Skriv ny kommentar: