Just recieved my "Naked Gun" boxset, and must say, i was shocked, you are the first, and so far only, internet-shop who writes on the front, what the envelope contains and the price of the item. And then you even write "May be opened officially", I absolutely don't want anybody opening my mail BUT ME!!! (If customs wanna open my mail, they don't need an invite!)
Of course the envelope was caught in customs, and it cost me around £10 more (This all could have been prevented by Loaded if you had checked the "gift" box instead of the "merchandise" box!), so now the DVD box cost the same in UK, as it does in Denmark, and then of couse their is no point in ordering from U.K.. (And the funny thing is, that i recieved 2 other boxset today, one from Germany, and another from U.K. (Cd-Wow) and none of them got caught. They had of couse only my address, and their return-address on the front.)
Where do you think, that I will buy my next DVD?
(P.S.: Sorry for my bad english, hope you understand.)
Navn E-mail -----------------------------------------------------
Deres svar:
Dear Sir, There shouldn't be any taxes, but if you forward the receipt, we will reimburse you. Unfortunately, this is how we send the goods and it's vey rare to get a problem. Kind Regards
Hvis de sendte fra EU ville der aldrig være et problem, derfor må de nødvendigvis sende fra Jersey eller lign.
Som du selv skriver kommer der ingen told på fra tyskland og heller ikke fra cd-wow der sender via sverige, og det er ganske enkelt fordi der ikke bliver pålagt told på varer der er sendt fra et andet EU land.
Loaded er tilgengæld lovmæssigt forpligtet til at markere den boks der nu passer til deres vare, og skrive på pakken hvad den indeholder, og hvis den bliver sendt fra et land udenfor EU er du temmelig sikker på at blive taget bagi, medmindre varen (ex. fragt) koster under 80kr.
Jeg ved ikke med jer, men jeg kan ikke leve med at der er sådan en usikkerhed omkring en forhandler, jeg vil undgå loaded for enhver pris og holde mig til axel, cd-wow og de andre forhandlere der enten sender indenfor EU eller som der er nogle klare linier omkring, f.eks ved jeg når jeg bestiller fra koreandvds eller dddhouse at der kan komme told på, så er det lidt nemmere at forholde sig til.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#86: OK, det med at de skal skrive hvad pakken indeholder det vidste jeg ikke, men stadig følger jeg de kunne have krydset af ved "gave" istedet for "merchandise".
Men jeg kan heller ikke finde ud i hvilket land "butikken" hører hjemme i, deres domæne er co.uk hvilket også gør sig gældende for deres "returns address" og man betaler i "£" (Ved godt man kan vælge Euro!), men afsender adressen på pakken er Jersey.
Og så ville jeg da også mene, at hvis man bestiller en Reg2 UK DVD fra et engelsk domæne, ville jeg da finde det temmelig logisk, at varen blev afsendt fra England!!!
What happened last night? Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Tja, nu er det jo ikke en gave de sender dig, men en vare, så hvor smart det så end vil være for dig, er det ikke i overensstemmelse med postregler at skrive noget ukorrekt på pakken og jeg mener de kan få nogle grimme bøder hvis de noterer noget forkert.
At nogle så blæser højt og flot på det, f.eks dv-depot der sender alle varer med en værdi på $10 og som 'used software samples' er da rart for os forbrugere men det er ikke desto mindre ulovligt, så man kan næppe bebrejde loaded i lige det henseende.
De øvrige EU lande har langt højere grænser før tolden skrider ind, f.eks skal man i Sverige op over 280kr på varer uden for EU, før der begynder at komme told på og det kan være det er derfor loaded bliver overraskede når vi danskere bliver bonget på varer der koster 80kr og opefter.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Med hensyn til co.uk, så er Jersey vist blot en stats indenfor England, også derfor de bruger pund som valuta. Men de er vist ikke officielt registreret som et "EU" land, og derfor kommer posten netop som var det et land uden for "EU", et tåbeligt system.
At de har Sverige har lov til at have op til 280kr er til grin, så er det lige før jeg ærger mig over at leve i Danmark! Hvad er grunden til at vi skal have sådan en latterlig lav told grænse?
#81 filmz-lbw 21 år siden
#82 filmz-The-Real-1 21 år siden
Så du kan altså ikke være helt sikker på den ikke bliver opfanget!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#83 El vez 21 år siden
#84 The Insider 21 år siden
#85 filmz-The-Real-1 21 år siden
Min mail til Loaded247 kundeservice:
Just recieved my "Naked Gun" boxset, and must say, i was shocked, you are the first, and so far only, internet-shop who writes on the front, what the envelope contains and the price of the item. And then you even write "May be opened officially", I absolutely don't want anybody opening my mail BUT ME!!! (If customs wanna open my mail, they don't need an invite!)
Of course the envelope was caught in customs, and it cost me around £10 more (This all could have been prevented by Loaded if you had checked the "gift" box instead of the "merchandise" box!), so now the DVD box cost the same in UK, as it does in Denmark, and then of couse their is no point in ordering from U.K..
(And the funny thing is, that i recieved 2 other boxset today, one from Germany, and another from U.K. (Cd-Wow) and none of them got caught. They had of couse only my address, and their return-address on the front.)
Where do you think, that I will buy my next DVD?
(P.S.: Sorry for my bad english, hope you understand.)
Navn
-----------------------------------------------------
Deres svar:
Dear Sir,
There shouldn't be any taxes, but if you forward the receipt, we will reimburse you.
Unfortunately, this is how we send the goods and it's vey rare to get a problem.
Kind Regards
Loaded247 Ltd
---------------------------------------------------
Det nytter at vise sin utilfredshed!!!
#86 El vez 21 år siden
Som du selv skriver kommer der ingen told på fra tyskland og heller ikke fra cd-wow der sender via sverige, og det er ganske enkelt fordi der ikke bliver pålagt told på varer der er sendt fra et andet EU land.
Loaded er tilgengæld lovmæssigt forpligtet til at markere den boks der nu passer til deres vare, og skrive på pakken hvad den indeholder, og hvis den bliver sendt fra et land udenfor EU er du temmelig sikker på at blive taget bagi, medmindre varen (ex. fragt) koster under 80kr.
Jeg ved ikke med jer, men jeg kan ikke leve med at der er sådan en usikkerhed omkring en forhandler, jeg vil undgå loaded for enhver pris og holde mig til axel, cd-wow og de andre forhandlere der enten sender indenfor EU eller som der er nogle klare linier omkring, f.eks ved jeg når jeg bestiller fra koreandvds eller dddhouse at der kan komme told på, så er det lidt nemmere at forholde sig til.
#87 The Insider 21 år siden
#88 filmz-The-Real-1 21 år siden
Men jeg kan heller ikke finde ud i hvilket land "butikken" hører hjemme i, deres domæne er co.uk hvilket også gør sig gældende for deres "returns address" og man betaler i "£" (Ved godt man kan vælge Euro!), men afsender adressen på pakken er Jersey.
Og så ville jeg da også mene, at hvis man bestiller en Reg2 UK DVD fra et engelsk domæne, ville jeg da finde det temmelig logisk, at varen blev afsendt fra England!!!
#89 El vez 21 år siden
Tja, nu er det jo ikke en gave de sender dig, men en vare, så hvor smart det så end vil være for dig, er det ikke i overensstemmelse med postregler at skrive noget ukorrekt på pakken og jeg mener de kan få nogle grimme bøder hvis de noterer noget forkert.
At nogle så blæser højt og flot på det, f.eks dv-depot der sender alle varer med en værdi på $10 og som 'used software samples' er da rart for os forbrugere men det er ikke desto mindre ulovligt, så man kan næppe bebrejde loaded i lige det henseende.
De øvrige EU lande har langt højere grænser før tolden skrider ind, f.eks skal man i Sverige op over 280kr på varer uden for EU, før der begynder at komme told på og det kan være det er derfor loaded bliver overraskede når vi danskere bliver bonget på varer der koster 80kr og opefter.
#90 ks 21 år siden
At de har Sverige har lov til at have op til 280kr er til grin, så er det lige før jeg ærger mig over at leve i Danmark! Hvad er grunden til at vi skal have sådan en latterlig lav told grænse?