Gravatar

#141 El vez 21 år siden

Ok takker, jeg tror bare jeg prøver igen, men nu er min voucher jo brugt :|

NayZe ved du om der er andre vouchermuligheder ude i øjeblikket?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#142 dyg 21 år siden

Jeg har ikke rigtigt undersøgt det, da jeg har et par vouchers endnu. Men støder jeg på noget, så ryger der da lige en besked herinde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#143 chronaden 21 år siden

The Thing (Collector's Edition) Forventes 26/10 til 109,95 :)

går ud fra det er denne som er Anamorphic?
http://www.lebowski.dk/film.html

#144 21 år siden

#140 - ok, men tak alligevel.

Har I prøvet at bruge det link man får tilsendt af CDWow/Burton flere gange? For jeg kan se, at det stadig trækker 1,5£ fra når jeg går ind via det, som jeg ellers brugte i lørdags?
Gravatar

#145 maniac 21 år siden

The Last Samurai hos axel til en hund
Gravatar

#146 filmz-lbw 21 år siden

Af frygt for at tænde en lunte... er jeg den eneste, der ser voucher-rabatlink combo'en som misbrug af en god service?? :D

Det er jeg nok. Jeg forstår godt, at man kan spare mange penge i længden, men jeg synes faktisk, at cdwow har et fedt koncept, som jeg gerne vil støtte. Men det er nok også fordi, jeg kun køber 0-5 dvd'er om måneden...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#147 DarkLight 21 år siden

#146, cd-wow er et fedt koncept, og vi støtter det ved at købe DVD og andet godt der. Hvis cd-wow vikelig var imod at man både kunne bruge vouchers og sparelinks samtidig, kunne det standses med 5 minutters programmering.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

#148 21 år siden

#146 - nej, du har jo egentlig ret. Men Jeg har ikke råd til at lade være med at tælle småmønterne, så hvis jeg kan spare en 10-20 kroner pr. køb, så gør jeg det sgu.
Fakta er, at jeg kun køber tilbudsDVDer, stort set, så om de vil have en kunde, der kun går efter de helt billige varer, eller ingen kunde overhovedet, skal jeg ikke kunne sige - og den logik retfærdiggør selvfølgelig ikke at man prøver at sænke priserne yderligere - men sådan tænker jeg grundet lav indkomst.
Men jeg kan helt sikkert sagtens se, hvad du mener, da CDWow er en af de pt. billigste og mest servicemindede forhandlere...

#149 21 år siden

Undskylder lige for et rodet indlæg, men har copy/pastet min discount (under $16CAD/77DKK) ønskeliste fra dvdsoon, der jo har gratis fragt:

Graduate, The:Special Edition
$ 9.98 CAD
Edward Scissorhands:10th Aniversary Edition
$ 11.98 CAD
WarGames
$ 9.98 CAD
Forces Of Nature
$ 7.98 CAD
Jeepers Creepers 2:Special Edition
$ 9.98 CAD
Kingpin
$ 9.98 CAD
Titan A.E.:Special Edition
$ 7.98 CAD
Altered States
$ 9.98 CAD
Casualties Of War
$ 9.98 CAD
Bright Lights, Big City
$ 9.98 CAD
Strange Days
$ 7.98 CAD
Ice Storm, The
$ 7.98 CAD
Better Off Dead
$ 11.98 CAD
Tommyknockers, The
$ 5.98 CAD
Lost Souls
$ 7.98 CAD
One Crazy Summer
$ 15.98 CAD
Elephant Man, The
$ 11.98 CAD
Mask, The
$ 13.98 CAD
That Thing You Do
$ 15.98 CAD
Run Lola Run(v.f)
$ 13.98 CAD
Goonies, The
$ 15.98 CAD
Cable Guy, The
$ 15.98 CAD
Ace Ventura: When Nature Calls
$ 15.98 CAD
Nightmare Before Christmas, The:Special Edition
$ 15.98 CAD
Pi
$ 15.98 CAD
What's Eating Gilbert Grape
$ 9.98 CAD
Sleepy Hollow
$ 11.98 CAD
Liar, Liar:Collector's Edition
$ 15.98 CAD
Majestic, The
$ 15.98 CAD
Benny & Joon
$ 9.98 CAD

Vi er enige om, at så længe man holder den samlede pris under 80DKK, så skulle der ikke komme told og moms på, ikke?
Gravatar

#150 filmz-yoshimura 21 år siden

KoreanDVDs har Tom & Jerry Vol. 1-6 til $3 pr. stk. under deres $3 sale.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: