the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Her finder man et par tilbud på nogle film. Mange af dem er lavet af en eller anden asiat ved navn Akira K. Jeg ved ikke om i kender ham, men min moster siger han ser sød ud.
I kan bl.a. finde: The Bad Sleep Well Dodesukaden Drunken Angel Hidden Fortress High And Low Ikiru The Lower Depths The Most Beautiful No Regrets For Our Youth One Wonderful Sunday Record of a Living Being Red Beard Sanjuro Sugata Sanshiro Shichinin no Samurai Stray Dog They Who Step On Tiger's Tail Throne of Blood Yojimbo
Disse film koster en flad 20'er pr stk. Men kvaliteten er garanteret horibel. Dog en god måde at få set nogle Kurosawa-film, som jeg nok benytter mig af.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#22 El vez 21 år siden
#23 HeavyClaus 21 år siden
til 89... Har ikke rigtig styr på om det er den med det underlige logo i toppen?
#24 filmz-yoshimura 21 år siden
#25 dyg 21 år siden
I kan bl.a. finde:
The Bad Sleep Well
Dodesukaden
Drunken Angel
Hidden Fortress
High And Low
Ikiru
The Lower Depths
The Most Beautiful
No Regrets For Our Youth
One Wonderful Sunday
Record of a Living Being
Red Beard
Sanjuro
Sugata Sanshiro
Shichinin no Samurai
Stray Dog
They Who Step On Tiger's Tail
Throne of Blood
Yojimbo
Disse film koster en flad 20'er pr stk. Men kvaliteten er garanteret horibel. Dog en god måde at få set nogle Kurosawa-film, som jeg nok benytter mig af.
#26 El vez 21 år siden
Heat SE skulle også være på vej (27/9), nogle der kender specs på denne?
Eternal Sunshine ligeledes 4/10.
#27 filt 21 år siden
#28 filmz-propagandapanda 21 år siden
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
#29 El vez 21 år siden
#30 filmz-Kadann 21 år siden