Hmm, weird Kill Bill vol.2 premium box set er dukket op igen. Man kan måske ikke ligefrem kategorisere det som tilbud, men tror ikke den er til at finde den billigere andetsteds. Måske lige med undtagelse af japanske sider.
Jerry Seinfeld stand-up'er i "I'm Telling You For The Last Time" til 60,- på Axel.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er alle hans klassiske stand-up jokes som han fortæller, ja, for allersidste gang. En del af dem man ser i Seinfeld showet og mere til. Det er et rigtig godt stand-up show efter min mening og Jerry er i topform.
Efter dette show startede han helt fra bunden og byggede et nyt show op, det kan man se noget om i "The Comedian" (hvor man også følger en af Shapiros yngre komikere der iøvrigt er overdrevet irriterende...).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#41 HeavyClaus 21 år siden
Jeg kan ikke lige finde den! er den mon blevet fjerenet igen?
#42 filmz-propagandapanda 21 år siden
Ja, de har helt sikkert lavet en pris-bommert. Den er væk, men jeg nåede heldigvis lige at hapse et eksemplar :)
#43 Corgan 21 år siden
Ja, mon ikke!
Og nu til spørgsmålene, der jo altid skal stilles:
Risikerer de at blive snuppet i tolden og hvad koster det i fragt?
#44 El vez 21 år siden
Portoen for 3 film koster £2.99 med air mail og en del mere med EuropeExpress (som ankommer næste dag)
#45 filmz-ataris 21 år siden
#46 filmz-yoshimura 21 år siden
#47 DarkLight 21 år siden
#48 El vez 21 år siden
Efter dette show startede han helt fra bunden og byggede et nyt show op, det kan man se noget om i "The Comedian" (hvor man også følger en af Shapiros yngre komikere der iøvrigt er overdrevet irriterende...).
#49 HeavyClaus 21 år siden
#50 dyg 21 år siden