#52: Hehe. Der mangler bare et "kendt fra Bigbrother" på omslaget... og så kunne taglinen være: "Ville DU overleve 100 dage i et hus med denne kvinde?!" :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#54: Måske kan man være heldig at finde en billig Moses Hansen-film et sted også. Prøv at tjekke mandens hår... jeg er ret sikker på, han spillede med i "Den Blå Lagune" engang i sine unge dage. ;) -
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Clerks X til den nette sum af 130 kr, ved DVDImport.com.
Jeg skrev en mail til dem, og spurgte hvorfra de sender deres varer. Desværre sender de fra Canada (= Told/moms)... MEN de påskriver pakkerne en lavere værdi, så de ikke skulle blive snuppet i tolden.
Jeg prøver at bestille Clerks X derfra, og så må jeg jo se om jeg bliver snuppet eller ej.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#51 HeavyClaus 21 år siden
#52 filmz-Kadann 21 år siden
#53 evermind 21 år siden
#54 El vez 21 år siden
#55 evermind 21 år siden
-
#56 wiseguy 21 år siden
klik
#57 wiseguy 21 år siden
#58 dyg 21 år siden
Jeg skrev en mail til dem, og spurgte hvorfra de sender deres varer. Desværre sender de fra Canada (= Told/moms)... MEN de påskriver pakkerne en lavere værdi, så de ikke skulle blive snuppet i tolden.
Jeg prøver at bestille Clerks X derfra, og så må jeg jo se om jeg bliver snuppet eller ej.
#59 ks 21 år siden
#60 El vez 21 år siden