Nu er Star Wars også bestilt her, jeg har tøvet lidt med at bestille den, da man jo gerne vil have originalt cover, og danske subs.. Jeg er en glad mand nu :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Måske var det lidt hastigt formuleret i den tidligere post, men jeg hentydede netop til som #24 og du selv siger, at der er danske subs på R2Uk udgaven, har jeg nemlig ikke kunnet finde noget info om, diverse steder.
Men så længe vi er enige, er det hele jo helt perfekt.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hm hm hm.. god pris. Jeg fulgte desværre ikke med i serien i sin tid, så mit indtryk af serien er ikke specielt godt, sikkert fordi jeg manglede nogle afsnit hist og her.
Måske burde man købe skidtet, og se om det er noget guf.
#38 - der står i beskrivelsen på choicesdirect at der er tale om slimline-udgivelser bestående af 3 discs, så måske er det en skrabet udgave uden diverse extra-feats? men jeg ved det ikke...
#31 filmz-herskegut 21 år siden
Jeg er en glad mand nu :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#32 filmz-propagandapanda 21 år siden
Hør nu efter, der er danske subs på R2UK udgaven.
Hello
Thank you for your email regarding Choices Direct.
Sorry for the delay with my response, it has the following subtitles:
English for the hard of hearing
Danish
Finnish
Norwegian
Swedish
If I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact me.
Kind regards
Joanne Halls
Internet Sales Advisor
#33 filmz-herskegut 21 år siden
Men så længe vi er enige, er det hele jo helt perfekt.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#34 El vez 21 år siden
Subtitles: Danish, Finnish, Norwegian, Swedish
#35 filmz-Kadann 21 år siden
#36 21 år siden
klik her
#37 filmz-yoshimura 21 år siden
#38 DarkLight 21 år siden
Ah, Sæson 8 på den side er heller ikke ude endnu. Der står der dog 25/10. Mystisk.
#39 filmz-Kadann 21 år siden
Hm hm hm.. god pris. Jeg fulgte desværre ikke med i serien i sin tid, så mit indtryk af serien er ikke specielt godt, sikkert fordi jeg manglede nogle afsnit hist og her.
Måske burde man købe skidtet, og se om det er noget guf.
#40 21 år siden