Gravatar

#41 maniac 21 år siden

Man kan osse vælge at købe én boks med alle friends sæsoner i her, men den totalprisen er den samme om man køber sæsonerne hver for sig eller samlet. $168,75

#42 21 år siden

#41 - dit tilbud er jo oven i købet en lillebitte smule billigere, selvom der er en box med til dem! Der står dog ikke meget om indholdet af boxen?
Gravatar

#43 maniac 21 år siden

#42 den udkommer samtidig med de andre, så det er højest sandsynligt alle de andre udgivelser samlet i én boks.
Gravatar

#44 maniac 21 år siden

Gravatar

#45 HeavyClaus 21 år siden

Du kan få den i R2 til stort set det samme hos Cd-Wow hvis nogen sku være interesserede :)
Gravatar

#46 nakalay 21 år siden

#45 Måske, men den amerikanske skulle være bedre.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#47 wiseguy 21 år siden

Tak for tippet vedr. Star Wars hos Choices Direct, den er bestilt!!!
Er der nogen der lynhurtigt kan forklare Ipoints???
______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#48 McPeter 21 år siden

#46 - hvorfor?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#49 filmz-Le Samouraï 21 år siden

En fyr ovre på dahf.dk har holdt skarpt øje og spottet, at cd-wow.com lige har sat priserne ned på fire Criterion-titler.

Port of Shadows (normalt £14.99)
Le Corbeau (normalt £14.99)
Salvatore Giulano (normalt £17.99)
Early Summer (normalt £17.99)

... er alle sat ned til £10.99. Ved at bruge sparelink kan man få dem ned til £9.49 per styk - og ved at vælge at betale i USD kommer prisen helt ned på lige under 100kr. Det må da siges at være billigt for en Criterion.

Det er desværre ikke nogle af de allermest eftertragtede titler, men det forklarer jo sikkert også prisnedsættelsen. Jeg vil dog gerne anbefale Le Corbeau, som jeg har i forvejen. Det er en fin, lille, fransk spændingsfilm.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#50 maniac 21 år siden

den klassiske Bloodsport til en hund hos axel ;)

Skriv ny kommentar: