Man kan osse vælge at købe én boks med alle friends sæsoner i her, men den totalprisen er den samme om man køber sæsonerne hver for sig eller samlet. $168,75
En fyr ovre på dahf.dk har holdt skarpt øje og spottet, at cd-wow.com lige har sat priserne ned på fire Criterion-titler.
Port of Shadows (normalt £14.99) Le Corbeau (normalt £14.99) Salvatore Giulano (normalt £17.99) Early Summer (normalt £17.99)
... er alle sat ned til £10.99. Ved at bruge sparelink kan man få dem ned til £9.49 per styk - og ved at vælge at betale i USD kommer prisen helt ned på lige under 100kr. Det må da siges at være billigt for en Criterion.
Det er desværre ikke nogle af de allermest eftertragtede titler, men det forklarer jo sikkert også prisnedsættelsen. Jeg vil dog gerne anbefale Le Corbeau, som jeg har i forvejen. Det er en fin, lille, fransk spændingsfilm.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#41 maniac 21 år siden
#42 21 år siden
#43 maniac 21 år siden
#44 maniac 21 år siden
#45 HeavyClaus 21 år siden
Du kan få den i R2 til stort set det samme hos Cd-Wow hvis nogen sku være interesserede :)
#46 nakalay 21 år siden
#47 wiseguy 21 år siden
Er der nogen der lynhurtigt kan forklare Ipoints???
______
#48 McPeter 21 år siden
#49 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Port of Shadows (normalt £14.99)
Le Corbeau (normalt £14.99)
Salvatore Giulano (normalt £17.99)
Early Summer (normalt £17.99)
... er alle sat ned til £10.99. Ved at bruge sparelink kan man få dem ned til £9.49 per styk - og ved at vælge at betale i USD kommer prisen helt ned på lige under 100kr. Det må da siges at være billigt for en Criterion.
Det er desværre ikke nogle af de allermest eftertragtede titler, men det forklarer jo sikkert også prisnedsættelsen. Jeg vil dog gerne anbefale Le Corbeau, som jeg har i forvejen. Det er en fin, lille, fransk spændingsfilm.
#50 maniac 21 år siden