Gravatar

#111 SpielbergFreak 21 år siden

Den nye Aladdin er i DD 5.1, men er også udstyret med Disneys eget: Disney Enhanced Theater Mix, der skulle ligge op imod DTS i kvalitet, indtil videre er kun Lion King udgiver med det lydformat.
Gravatar

#112 HeavyClaus 21 år siden

Løvernes konge er jo rent faktisk DTS... Måske derfor det ligger op imod det :)
Gravatar

#113 SpielbergFreak 21 år siden

Ja den danske "er", men alligevel ikke den er i Disney Enhanced Theater Mix fra alle regioner, man har bare i nogle lande skrevet DTS under forvirringen, da Lion King var den første.
Gravatar

#114 HeavyClaus 21 år siden

Min er nu altså i rigtig DTS, det siger min receiver også...
Gravatar

#115 El vez 21 år siden

Half-rate dog, but still :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#116 SpielbergFreak 21 år siden

Det er fordi den indentificere det som DTS, da Disney Enhanced Theater Mix ikke har sin egen funktion endnu, eller hvad man kan kalde det:-)

Min egen viser også DTS, men det er det ikke. Så vi har begge ret:-)
Gravatar

#117 HeavyClaus 21 år siden

Oki, tak for forklaringen :)

Syntes dog det er MEGET mystisk at de skriver det som DTS bag på coveret og i menuerne og på receiveren :S
Gravatar

#118 El vez 21 år siden

Det giver jo ikke mening hvorfor der så er dts på nogle udgivelser (f.eks den danske) og ikke på R1.

Prøv at kigge på dvdcompare, der kan man se der ganske rigtigt er flere mix af lydsporet, f.eks:
English Dolby Digital 5.1 ("Theatrical mix")
English Dolby Digital 5.1 ("Disney Enhanced Home Theatre (DEHT) mix”)

Det er altså ikke et andet lydformat, formatet er stadig DD eller DTS, men derimod et nyt mix af lyden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#119 McPeter 21 år siden

Nå, men apropos Heads Up, så har jeg lige været i Føtex hvor de har mange spændende ting, såsom:

- Eddie Murphy-kampagne til 49kr/film. Mange titler, men man skal nok være hurtig for at nå film som Coming to America, The Golden Child, Frækkere End Politiet Tillader I+II+III (49kr/stk). Derudover også Boomerang, Vampire in Brooklyn, Harlem Nights, 48 Timer, Nye 48 Timer og måske en enkelt titel eller to til... :-)
- The Fast & The Furious I+II double box til 149,- (Indeholder The Fast & the Furious Turbo Edition og 2 Fast 2 Furious)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#120 filmz-yoshimura 21 år siden

Hvad med lidt billige gysergodter fra dvdsoon?

Amityville Horror 7,98 CAD
Carrie 7,98 CAD

De står til under 40,-/stk., så man kan snuppe dem begge i ét hug og få dem tilsendt uden forsendelsesomkostninger og undgå told og moms. Dejligt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: