Har lige været i SuperBrugsen i Gentofte for at købe lidt is til min syge kæreste, men det blev en 'dyr' is for kom til at gå forbi deres DVD-afdeling. Men for at gøre en kort historie lang, så kom jeg hjem med Bad Boys II (2-disc R2 DK) til 80kr og Terminator 3 (2-disc R2 DK) til 40kr. Tog den sidste T3, men der var en del BB2... Ved ikke om tilbudet gælder i alle SuperBrugsen, men det er da i hvert fald rimeligt ok.
Hos CDWOW.com har de Godfather Trilogy (5-disc R2 UK-subs) til £16.99... Prøvede også lige at slå den op på kjaerland.dk og den siger at den billigste er hos cdwow.fm til 180,50kr (hele 24 øre billigere end hos .com med £1,5 sparelink) :-)
Hos www.loaded247.co.uk har de Men Behaving Badly Series 1-6 til knap £6 pr. sæson samt en christmas special og en (???) anden til knap £5. Selv om de sender fra Jersey, skulle der ikke være nogle problemer, hvis man bestiller dem hver for sig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 lagoni 21 år siden
"Six Feet Under: The Complete First Season", ca. 195 kr
"Oz: The Complete First Season", ca. 295 kr.
"The Office: Complete Series One", ca 120 kr
#12 filmz-Kadann 21 år siden
Saving Private Ryan, D-Day 60th anniversary edition til 99,95.
#13 filt 21 år siden
#14 filmz-Kadann 21 år siden
I know.. :)
En af grundene til at jeg "nøjes" med den udgave jeg har i forvejen.
#15 filt 21 år siden
#16 McPeter 21 år siden
#17 JannikAnd 21 år siden
Det lyder lidt perverst... men er du ikke ret glad for, at din kæreste er syg, så?
#18 McPeter 21 år siden
#19 McPeter 21 år siden
#20 filmz-yoshimura 21 år siden