Ved det godt... Troede, at SpielbergFreak gav mig et mindre møgfald forleden, men jeg tog fejl. - Havde bare svært ved at gennemskue hans mening, da jeg ikke kunne fornemme tonelejet i hans... skrift?
Hos CDWOW.com har de Pinochio S.E. til £7.99 (eks.sparelink mv.), dog kun på engelsk (og græsk, tjekkisk og ungarnsk) så desværre ikke noget for mig - men det er da et godt tilbud for en disney-film...
Mener samme udgave fås til samme pris flere steder i Knh, bl.a. FONA 2000.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Er det ikke som om at dvdoo har taget sig sammen, når det kommer til danske udgivelser. Det er i hvert fald tit at de billigere end f.eks. Axel. Men det kan jo selvfølgelig godt være mig der tager fejl :)
#39 - det synes jeg de har været i lang tid, men det er måske bare mig?! Jeg har købt mange R2 DK titler hos dem, og det kan altså sagtens betale sig - også selvom de har 19kr i transport. Hvis man køber et par stykker af gangen, så bliver prisen pr. DVD så lav at det næsten er ligemeget... For mig kan det i hvert fald ikke betale sig at ta det offentlige ind til KBH for at købe titlen i Fona2k eller TP (med mindre det er et super-vildt tilbud eller noget specielt) :-)
#31 JannikAnd 21 år siden
Hmm... Jeg var nu ret sarkastisk, men fair nok - vi skal jo ikke overvurdere hinanden. ;-)
#32 filmz-Bruce 21 år siden
What if this is as good as it gets?
Men den anden quote er den bedste...og rigtigste ;)
#33 Yoda 21 år siden
Det var da betryggende.
Det er dog svært at formulere sarkasme på skrift. Hvis man undlader at give et hint, forstås det sjældent som tiltænkt.
#34 JannikAnd 21 år siden
Ved det godt... Troede, at SpielbergFreak gav mig et mindre møgfald forleden, men jeg tog fejl. - Havde bare svært ved at gennemskue hans mening, da jeg ikke kunne fornemme tonelejet i hans... skrift?
#35 McPeter 21 år siden
#36 Morbid 21 år siden
#37 filmz-yoshimura 21 år siden
#38 El vez 21 år siden
#39 inflector 21 år siden
#40 McPeter 21 år siden