Men nu ligger lidt af sporten vel også i, synes jeg, at sidde og finde den rigtige version og den bedste pris, blandt de mange net-butikker der kæmper om markedet.
#41: Ja, vel at mærke hvis du mener de danske udgivelser - jeg synes da bestemt ikke de er dyre med deres R1, R3 og R4. Tværtimod.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg mente mere at det ofte er muligt at finde filmene billigere hos fx CD-Wow, men axelmusic udmærker sig primært for sit sortiment, i hvert fald i mine øjne.
Jeg vil dog godt indrømme at deres R1 ofte er billigere end normalt.
# 47 NEJ, NEJ og atter NEJ, for det første er det et forfærdeligt transfer og for det andet er den delt ud på to discs hvilket er latterligt, når filmen kun varer 160 minutter!!! Det er en forbrydelse mod den film - avoid like the plague!
#41 ks 21 år siden
#42 Lowkey 21 år siden
Men nu ligger lidt af sporten vel også i, synes jeg, at sidde og finde den rigtige version og den bedste pris, blandt de mange net-butikker der kæmper om markedet.
#43 filmz-yoshimura 21 år siden
#44 Yoda 21 år siden
Ja, deres import dvd'er rigtig billige. Handler stort set kun hos Axel.
#45 ks 21 år siden
Jeg vil dog godt indrømme at deres R1 ofte er billigere end normalt.
#46 Zelle 21 år siden
#47 inflector 21 år siden
#48 lagoni 21 år siden
#49 filmz-Bluhm 21 år siden
#50 filmz-Bluhm 21 år siden