Gravatar

#61 filmz-yoshimura 21 år siden

Denne udgave af Troy ser da meget laber ud, om end den er noget dyr :o)

http://65.54.184.250/cgi-bin/linkrd?_lang=EN&l...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#62 filmz-yoshimura 21 år siden

Hmm, sikke et langt link ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#63 Scherlund 21 år siden

Gravatar

#64 Scherlund 21 år siden

Fandt lige en mere hos dvdsoon:
Grave Of The Fireflies: Collector's Edition til 16.66 CAD, hvilket burde bringe den lige under toldgrænsen.
Gravatar

#65 maniac 21 år siden

Håndbog for vakse galakseblaffere til 12,5 kr ved axel
Gravatar

#66 gi-jones 21 år siden

#65: Muhahah genial!!! Den er fandme købt :) Surt at man skal betale 10 kr for forsendelse oveni. Det er næsten dobbelt pris jo. Gad vide hvem jeg skal forære den til...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#67 El vez 21 år siden

#63 Der vil dog komme told på sendinger på CA$ 26.66. Ghost In The Shell, Standalone Complex #1 og #2 kan dog fås i standardudgaven til CA$ 16.66 (79kr) pr styk, der gerne skulle snige sig forbi tolderne.

Mere guf hos dvdsoon:
Batman: Mask Of The Phantasm til 32kr.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#68 lagoni 21 år siden

Og lidt mere hos dvdsoon: The Untouchables CE til ca 31 kr, det ser dog ikke ud til den har så meget ekstramateriale som de andre regioner.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#69 inflector 21 år siden

jamen hvis bare deres side ville virke, så man kunne købe noget, det er ikke lykkedes mig endnu :(
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#70 lagoni 21 år siden

Jeg begyndte mit forsøg på at købe hos dvdsoon søndag aften og jeg fik det endelig gennemført for et par timer siden. Tådmodighed er en dyd :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: