Gravatar

#61 lagoni 22 år siden

59+60: hvad gik der galt der? kopierede du hele siden eller hvad prøvede du på...?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#62 Michael Andersen 22 år siden

Så vil jeg hellere råde dig til at læse El Vez' indlæg #32 :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#63 skittlez 22 år siden

#58.
Ja, en film man bliver så betaget af som DD skal man have ekstramateriale med til. Desuden er det fremragende. Spicielt spoof-commentary tracket på infomercialsne.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#64 Morbid 22 år siden

Var der ikke en nyhed tidligere på filmz, om en sindsyg directors cut af Donnie Darko der skulle komme på et tidspunkt?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#65 chandler75 22 år siden

Jo.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#66 Kalle Ferm 22 år siden

CD-wow HK - skal man betale told der?
Hvis ikke skal jeg da have Once Upon a time in the west.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#67 El vez 22 år siden

Nej, de sender via Malmö og de leverer rigtig hurtigt. Jeg fik besked om at min Snatch var sendt i lørdags, modtog den idag.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#68 Kalle Ferm 22 år siden

Tak. :-)

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#69 Morbid 22 år siden

Nu er det vel ikke en eller anden grim UK edition hvor de har censureret halvdelen af det fede ?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#70 McPeter 22 år siden

#62 - ja, men nu er det bare at mig og R1 ikke svinger så godt sammen før jeg har fået gjort et eller andet ved mit tv... som det er nu viser det kun R1 i sort/hvid. Mener at have hørt noget med at man kan fikse det med et specielt kabel men er ikke sikker - er der nogen der kender noget til det?! (ja, ok - den med at købe et nyt har jeg selv luret som en fornuftig løsning - mangler bare lige pengene) :-)

Men ellers tak! :-)

#67 - jeg har også op til flere gange modtaget DVD'er hernede i Spanien fra DVDoo.dk, hvor der kun er gået to dage! Ret imponerende - specielt når man tænker på at der ofte går 4-5 for breve/pakker fra min familie! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: