#58. Ja, en film man bliver så betaget af som DD skal man have ekstramateriale med til. Desuden er det fremragende. Spicielt spoof-commentary tracket på infomercialsne.
#62 - ja, men nu er det bare at mig og R1 ikke svinger så godt sammen før jeg har fået gjort et eller andet ved mit tv... som det er nu viser det kun R1 i sort/hvid. Mener at have hørt noget med at man kan fikse det med et specielt kabel men er ikke sikker - er der nogen der kender noget til det?! (ja, ok - den med at købe et nyt har jeg selv luret som en fornuftig løsning - mangler bare lige pengene) :-)
Men ellers tak! :-)
#67 - jeg har også op til flere gange modtaget DVD'er hernede i Spanien fra DVDoo.dk, hvor der kun er gået to dage! Ret imponerende - specielt når man tænker på at der ofte går 4-5 for breve/pakker fra min familie! :-)
#61 lagoni 22 år siden
#62 Michael Andersen 22 år siden
Så vil jeg hellere råde dig til at læse El Vez' indlæg #32 :)
#63 skittlez 22 år siden
Ja, en film man bliver så betaget af som DD skal man have ekstramateriale med til. Desuden er det fremragende. Spicielt spoof-commentary tracket på infomercialsne.
#64 Morbid 22 år siden
#65 chandler75 22 år siden
#66 Kalle Ferm 22 år siden
Hvis ikke skal jeg da have Once Upon a time in the west.
Jakob
#67 El vez 22 år siden
#68 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#69 Morbid 22 år siden
#70 McPeter 22 år siden
Men ellers tak! :-)
#67 - jeg har også op til flere gange modtaget DVD'er hernede i Spanien fra DVDoo.dk, hvor der kun er gået to dage! Ret imponerende - specielt når man tænker på at der ofte går 4-5 for breve/pakker fra min familie! :-)