#69 Alle de nye "Once Upon A Time In The West" er identiske, bortset fra R2 har en lækrere indpakning. Så det må siges at være en lækker UK edition hvor de har alt det fede med.. :)
#70/71 Det øger også billedkvaliteten væsentligt, det er MEGET tydeligt!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#71 + #72 Øh - har både prøvet med S-Video kabel og Scart... Jeg har HELT klart det bedste billede med S-Video kablet. Troede lidt at RGB er som Scart - er det korrekt opfattet?
Eller, mere præcist, så kan et TV og en DVD-afspiller understøtte RGB via scart.. Det er ikke alle scartkabler der kan klare det, og El Vez har helt ret.. RGB slår S-video og alm. scart med flere længder.
Det er muligt at du skal sætte din afspiller op til at sende signalet ud som RGB.
Jeg har en NAD T-512, men mit tv er tudsegammelt, men det er jo ok når man får et 26" tv gratis til at udskifte ens konfirmations-tv der i hvert fald IKKE var 26"... :-)
#71 filmz-Kadann 22 år siden
Prøv med et RGB-kabel, det plejer at kunne klare tricket. :)
#72 El vez 22 år siden
#70/71 Det øger også billedkvaliteten væsentligt, det er MEGET tydeligt!
#73 McPeter 22 år siden
Øh - har både prøvet med S-Video kabel og Scart... Jeg har HELT klart det bedste billede med S-Video kablet. Troede lidt at RGB er som Scart - er det korrekt opfattet?
#74 El vez 22 år siden
Køb et RGB kabel, du vil ikke fortryde det :)
#75 McPeter 22 år siden
#76 filmz-Kadann 22 år siden
Eller, mere præcist, så kan et TV og en DVD-afspiller understøtte RGB via scart.. Det er ikke alle scartkabler der kan klare det, og El Vez har helt ret.. RGB slår S-video og alm. scart med flere længder.
Det er muligt at du skal sætte din afspiller op til at sende signalet ud som RGB.
#77 McPeter 22 år siden
Jeg har en NAD T-512, men mit tv er tudsegammelt, men det er jo ok når man får et 26" tv gratis til at udskifte ens konfirmations-tv der i hvert fald IKKE var 26"... :-)
#78 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#79 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#80 filmz-Plimmer 22 år siden
[url=www.loaded247.co.uk/index.php?s=2&id=13267]Clicky?[/url]
Han er hysterisk morsom..
EDIT: Hvad er det lige jeg gør forkert?