Kort sagt: Det er når en film er i widescreen, men hvor de sorte bjælker er en del af hele billedet. Derfor har hele skærmbilledet et 4:3 fomat. Hvis du ikke ejer et widescreen tv, så er det ikke noget du vil lægge mærke til.
Det er en slags 'opfølger' på hans sidste cd 'Me & Mr. Johnson' og der er flere af numrene der går igen... Mit bud er at det er en live-CD og medfølgende live-DVD - det håber jeg da i hvert fald! :-)
"Site sponsor Play.com have a new promotional offer for Star Trek: The Next Generation and Star Trek: Deep Space Nine DVD boxsets. The suggested retail price of £89.99 has been slashed to a bargain basement £37.99 across the entire seven seasons of each series..."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Og så er der i øvrigt nogle Momentum-titler at glæde sig til på den asiatiske front i 2005. Jeg nævner i flæng: Casshern, Born To Fight, Scent of the Night Flower og The Bodyguard :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Er der en side hvor man kan se om der er cuts i skiverne fra Koreandvds? Har prøvet dvdcompare.net, men der står ikke altid noget om R3/R2 Japan/Korea?
Bare lige så folk er klar over det: Der følger ikke noget læderringbind med det region 3-bokssæt af Indiana Jones, som cd-wow sælger. Det er i øvrigt også fint med mig; efter hvad jeg har hørt, var det ikke noget at råbe hurra for, læderringbindet. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#61 filmz-urpheus 21 år siden
Nogen der kan forklare mig hvad Letterbox betyder?
#62 lagoni 21 år siden
#63 evermind 21 år siden
#64 Corgan 21 år siden
Kort sagt: Det er når en film er i widescreen, men hvor de sorte bjælker er en del af hele billedet. Derfor har hele skærmbilledet et 4:3 fomat. Hvis du ikke ejer et widescreen tv, så er det ikke noget du vil lægge mærke til.
#65 McPeter 21 år siden
Den hedder 'Sessions With Robbert J' og koster 105,- inkl.sparelink.
Det er en slags 'opfølger' på hans sidste cd 'Me & Mr. Johnson' og der er flere af numrene der går igen...
Mit bud er at det er en live-CD og medfølgende live-DVD - det håber jeg da i hvert fald! :-)
#66 filmz-yoshimura 21 år siden
http://www.dvdtimes.org/content.php?contentid=5538...
#67 filmz-yoshimura 21 år siden
http://www.dvdtimes.org/content.php?contentid=1345...
#68 21 år siden
#69 nakalay 21 år siden
Det er i øvrigt også fint med mig; efter hvad jeg har hørt, var det ikke noget at råbe hurra for, læderringbindet. :)
#70 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***