Gravatar

#91 filmz-yoshimura 21 år siden

#90 Næ, jeg syntes bare, det lød lidt suspekt, men det må vel være den udgave, der er tiltænkt det russisktalende marked, eftersom der også er en russisk 5.1 dub på som alternativ til den engelske 5.1

Hvis jeg skal have den, så tror jeg nu nok, jeg vil gå efter R1 CE.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#92 JannikAnd 21 år siden

Jepper, nap den! Jeg er den lykkelige ejer af den krabat, den vil ikke skuffe. :)
Gravatar

#93 dolphinfriendly 21 år siden

Donnie Darko SE 2 disc (3D cover) til 100,- i Fona 2000.

Kan MEGET varmt anbefales.

Gravatar

#94 dyg 21 år siden

#93 - Den er som tidligere nævnt at få ved cd-wow for £6.99. Men det er jo så ikke med danske undertekster.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#95 wiseguy 21 år siden

Choicesdirect.com har tilbud på tv-serien Roswell. Jeg har lige bestilt sæson 1 til 3 for £15 pr. stk. Det er pænt billigt!!! Axel skal f.eks. have kr. 499,95 pr. stk og Cd-Wow ta'r £29,95 for Sæson 1.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#96 dolphinfriendly 21 år siden

#94 Det havde jeg godt set - der er bare ikke langt fra 7 pund til 100 dkr, og derfor en god reminder hvis man tilfaeldigvis lige er derinde.

Jeg har personligt ikke brugt cdwow selv - men overvejer - hvor meget koster det i fragt ca.?

Gravatar

#97 Outbound Sith 21 år siden

#96 Ca. 0 kr. Faktisk helt præcis 0 kr.!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#98 nakalay 21 år siden

#96 Der er faktisk langt fra £7 til 100 kr. i og med, at man hos cd-wow kan få yderligere £2 rabat. Det er cirka halv pris. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#99 chuck 21 år siden

#98 Har du nogle links til £2 vouchers? I øjeblikket kan jeg kun finde £1 vouchers :(
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#100 nakalay 21 år siden

#99 Nej, men den skulle være muligt at finde en £1-rabatlink og kombinere det med £1-voucher'en.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: