#132 Ja, det lyder umiddelbart ikke som en god Ultimate udgivelse, hvis det kun er lydsporet, der er forbedret - og så er kommentatorsporene ovnenikøbet sorteret fra. :/
#133 Du linker til en vare, der er discontinued? Iøvrigt er det jo kun 1-disk udgaven, hvor CDWOW reklamerer med 2-disk udgaven :)
Det bliver vist CDWOW, der kommer til at nyde godt af min bestilling (selvom de sikkert har brugt mistænksomme reklamekneb). Og med sparelink/rabatkoder kommer den også ned i en SU-overkommelig pris :)
Min far har faktisk købt den i Føtex og var skuffet fordi "den havde han jo allerede set" (for at det ikke skal være løgn så vi den sammen i biografen i 1989 da den kom ud - men det kunne han selvfølgelig ikke huske).
Er der nogen der kender fænomenet? Forældre der ikke gider se en film de allerede har set én gang?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#131 filmz-Bruce 20 år siden
#132 El vez 20 år siden
Og saa mister man de 3 kommentarspor.
#133 lagoni 20 år siden
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...
Den har samme ekstra plasticcover, men ingen dts. Men god til prisen.
#134 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
The Machinist
Maria Full Of Grace
Fahrenheit 9/11
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#135 filmz-Bruce 20 år siden
#136 Popeye 20 år siden
#133 Du linker til en vare, der er discontinued? Iøvrigt er det jo kun 1-disk udgaven, hvor CDWOW reklamerer med 2-disk udgaven :)
Det bliver vist CDWOW, der kommer til at nyde godt af min bestilling (selvom de sikkert har brugt mistænksomme reklamekneb). Og med sparelink/rabatkoder kommer den også ned i en SU-overkommelig pris :)
#137 lagoni 20 år siden
#138 chandler75 20 år siden
#139 McPeter 20 år siden
#140 chandler75 20 år siden
Er der nogen der kender fænomenet? Forældre der ikke gider se en film de allerede har set én gang?