#141 - hehe... det kender jeg godt. Min far er gammel sailor, så... :-)
Han plejer som regel at falde i søvn når jeg viser ham film, men det er rent faktisk lykkedes mig (ved et mirakel?!) at få ham igennem alle tre LOTR EE filmene fordi jeg alligevel skulle vise dem til min mor og søster... :-)
www.dvdfromkorea.com har øjeblikket et tilbud, hvor man kan købe enten en boka (Lee Chang Dong Collection, Kevin Smith Collection, Memento Mori UE m.fl.) eller to film (Nowhere To Hide, Tell Me Something, Equilibrium, Léon AE, Shaolin Soccer UE m.fl.), og få en gratis film med i købet (bl.a. Saving Private Ryan, Unagi, Kids Return).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#141 - Jesus... Jeg troede min far var den eneste der havde set Martha mere end 100 gange. Jeg kan se jeg tog fejl, men det er altid rart, at høre at andre har det lige så hårdt med deres forældre ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#140 Det kender jeg. Min far ser vildt mange film, men når jeg spørger om vi skal se en klassiker som "Butch Cassidy and the Sundance Kid", siger han: Nej, den så jeg i biffen. Filmen er fra 1969, og manden kan ikke engang huske handlingen i den film han så sidst. Det er et forældre fænomen, jeg ikke kan sætte mig ind i???
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Min mor er også helt oppe at ringe over at min søster og jeg køber film. "jamen i har jo set dem en gang?" kommer tit. Også hvis man skal se den samme film i bio flere gange, det fatter hun bjælde af, med samme argument. - Det kan være vores forældrer har mere økonomisk sans? (bare en strø-tanke)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#146 Økonomisk sans? Næppe. Så havde de jo ikke fået børn, vel?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Min far kan holde sig vågen til frækkere end politiet tillader filmne, og en god fængsel flugt film, alt andet siger han zzz til, James Bond går også lige, men det så også kun fordi jeg slæber ham med i biffen og ser dem 8-)
har forsøgt at gøre det at se den nye James film til en far og søn ting, men det bliver svære og sværer med årene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#141 Razzia 20 år siden
Nej, min far har set "Martha" mindst 100 gange og den ser han stadig. :(
Han vil hellere se den endnu engang, end at se en af min 400 film.
#142 McPeter 20 år siden
Han plejer som regel at falde i søvn når jeg viser ham film, men det er rent faktisk lykkedes mig (ved et mirakel?!) at få ham igennem alle tre LOTR EE filmene fordi jeg alligevel skulle vise dem til min mor og søster... :-)
#143 filmz-yoshimura 20 år siden
#144 Zelle 20 år siden
#145 chuck 20 år siden
#146 davenport 20 år siden
Også hvis man skal se den samme film i bio flere gange, det fatter hun bjælde af, med samme argument.
- Det kan være vores forældrer har mere økonomisk sans? (bare en strø-tanke)
#147 filmz-yoshimura 20 år siden
#148 elwood 20 år siden
har forsøgt at gøre det at se den nye James film til en far og søn ting, men det bliver svære og sværer med årene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#149 putandtake 20 år siden
#150 filmz-Kadann 20 år siden
Good point. ;)