Men generelt er der jo forskel på den karakter selve filmen får (på dens 'hovedside'), og så den karakter den indgår i Top250-listen med. Fx. er både Godfather og Shawshank rated til 9.1, men optræder på listen med en vægtet score på 9.0.
Men lad os da håbe, at mumierne skubber Godfather ned på en 2. plads :)
Og det skyldes jo at de på top250 listen kun regner såkaldte "regular voters" med.....Hvad der så skal til for at blive regnet som "regular voter" ved jeg ikke! :)
IMDB's vote system har været op til diskussion utallige gange. Konklusionen har næsten altid været at det er en ganske fornuftig måde der er lavet på, og at alle spørgsmål (som #152) kan findes på deres side. EoD :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Irriterende at axelmusic ikke sælger Alien Quadrilogy, til de få penge, som de har gjort i et par uger nu :( Ærger mig stadigvæk, at jeg ikke fik bestilt den i tide.
Ja den Eagles disk er et køb værd, især hvis man ejer DTS. Det er referencelyd i høj høj klasse. Helt og aldeles fantastisk. Jeg ved ikke hvor mange gange mine forældrer og deres venner invaderede mit værelse da jeg boede hjemme for at få et fix når de holdte fest. Køb den og nyd lyden, også selvom Eagles ikke lige er det fedeste band.
Og køb The Who Live At Royal Albert Hall. Fed lyd og fede gæsteoptræderne af bla. Eddie Vedder, som vi jo ved ér Gud!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
DVDimport har Aladdin Collectors Edition Gift Set R1 til kun 210,- inkl fragt og uden chance for told.. til sammenligning kan det nævnes at denne koster 500,- hos Axel!
Har selv lige bestilt min, som skal stå på hylden sammen med mine to andre disney bokse, Lion King Collectors Gift Set og Fantasia Anthology (som gerne skulle dumpe ind i postkassen en af dagene)..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#151 myggen 20 år siden
Men lad os da håbe, at mumierne skubber Godfather ned på en 2. plads :)
#152 filmz-kaad79 20 år siden
Og det skyldes jo at de på top250 listen kun regner såkaldte "regular voters" med.....Hvad der så skal til for at blive regnet som "regular voter" ved jeg ikke! :)
"Even artichokes have hearts"
#153 myggen 20 år siden
#154 DarkLight 20 år siden
#155 McPeter 20 år siden
Priserne skulle efter sigende komme til at ligge under £10 på internettet og i butikkerne - nogle steder en del lavere.
Listen ser ud som følger:
Nu:
Wimbledon
The Bourne Supremacy
The Terminal
Bugs
Juni
Thirteen
Open Range
Once Upon a Time in Mexico
Tears of the Sun
White Chicks
Layer Cake
Spider-Man 2
Hellboy
The Punisher
Juli
Resident Evil: Apocalypse
Love Actually
Stepford Wives
Thunderbirds
August
Van Helsing
The Forgotten
(Hentet fra: http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&am... )
#156 McPeter 20 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/cr871305300...
Et køb værd alene pga. Hotel California i unplugged versionen!
#157 El vez 20 år siden
Man... I had a rough night and I hate the fucken eagles..
Men de er nu meget gode ;)
#158 filmz-sanjo 20 år siden
Ærger mig stadigvæk, at jeg ikke fik bestilt den i tide.
#159 davenport 20 år siden
Køb den og nyd lyden, også selvom Eagles ikke lige er det fedeste band.
Og køb The Who Live At Royal Albert Hall. Fed lyd og fede gæsteoptræderne af bla. Eddie Vedder, som vi jo ved ér Gud!
#160 filmz-Munk 20 år siden
Har selv lige bestilt min, som skal stå på hylden sammen med mine to andre disney bokse, Lion King Collectors Gift Set og Fantasia Anthology (som gerne skulle dumpe ind i postkassen en af dagene)..
- Steve Carell