Gravatar

#261 filmz-msg21 19 år siden

Jeg har også netop modtaget den svenske mail.
jeg tror Sherlund har ret, for til at state med var det en der hed sheila der svarede mig, så Gabriella og nu Tina.
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/strandgaard
Gravatar

#262 McPeter 19 år siden

Jeg har stadig ikke modtaget svar fra deres salgsansvarlig... hvis ikke jeg hører noget mandag skriver jeg en rykker...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#263 El vez 19 år siden

Efter jeg specifikt nævnte at andre kunder var blevet informeret om at en jurist ville kigge nærmere på sagen, fik jeg følgende svar:

Det er helt korrekt at vores jurist vil kigge på sagen, og vi vil derefter
vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen

Trine
CDON.COM/ Kundetjenesten

Behold venligst tidligere mails i dit svar
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#264 dyg 19 år siden

vil kigge på sagen


Hvornår mon det er? 2010?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#265 JannikAnd 19 år siden

#264

... The Year We Made Contact?
Gravatar

#266 dyg 19 år siden

Haha :) Som fod i hose.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#267 dyg 19 år siden

Jeg har netop modtaget svar fra CDOn igen:

Hej Stefan,

Hermed følger svar på din email fra d. 19. september 2005.


Vi har fået vores jurister til at gå hændelsen igennem og har fået følgende
svar.

En aftale som en indgået baseret på en fejltagelse, f.eks. i form af et
tilbud eller en ordrebekræftelse, fra den ene part er ikke bindende hvis den
anden part har indset eller burde have indset at der var tale om en fejl. I
dette konkrete tilfælde kan vi konstatere at den fejlagtigt angivende pris,
afviger så meget fra den faktiske pris at der ikke kan have været nogen
tvivl om at der var tale om en fejl fra CDONs side. Gennem kontakter med og
kommentarer fra kunder kan vi også konstatere at det - blandt majoriteten
af kunderne - stod klart at der var tale om en fejltagelse. Det skal siges
at det ikke spiller nogen rolle hvad en individuel kunde har indset. Den
vigtige faktor ligger i hvad kunden burde have indset og ved den bedømning
er opfattelsen hos majoriteten af kunderne af afgørende betydning.



Vi beklager endnu engang fejltagelsen, men vedholder at CDON ikke er
forpligtede til at leverere, baseret på den fejlagtige prissætning.

Med venlig hilsen
Sheila

CDON.COM Kundeservice

Venligst bibehold tidligere mails i dit svar


Pis.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#268 cyberzed 19 år siden

Jeg synes da ellers jeres argument med pris pr. afsnit i forhold til Taken er meget godt :(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#269 dyg 19 år siden

#268 - Jeg har også tænkt mig at skrive en mail til mig i aften, hvor jeg lige netop bruger Taken som eksempel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#270 Yoda 19 år siden

#269

Du kunne jo også vælge at sende mailen til CDON ;-)

Sorry, kunne ikke lade være.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: