Jeg har også netop modtaget den svenske mail. jeg tror Sherlund har ret, for til at state med var det en der hed sheila der svarede mig, så Gabriella og nu Tina.
Hermed følger svar på din email fra d. 19. september 2005.
Vi har fået vores jurister til at gå hændelsen igennem og har fået følgende svar.
En aftale som en indgået baseret på en fejltagelse, f.eks. i form af et tilbud eller en ordrebekræftelse, fra den ene part er ikke bindende hvis den anden part har indset eller burde have indset at der var tale om en fejl. I dette konkrete tilfælde kan vi konstatere at den fejlagtigt angivende pris, afviger så meget fra den faktiske pris at der ikke kan have været nogen tvivl om at der var tale om en fejl fra CDONs side. Gennem kontakter med og kommentarer fra kunder kan vi også konstatere at det - blandt majoriteten af kunderne - stod klart at der var tale om en fejltagelse. Det skal siges at det ikke spiller nogen rolle hvad en individuel kunde har indset. Den vigtige faktor ligger i hvad kunden burde have indset og ved den bedømning er opfattelsen hos majoriteten af kunderne af afgørende betydning.
Vi beklager endnu engang fejltagelsen, men vedholder at CDON ikke er forpligtede til at leverere, baseret på den fejlagtige prissætning.
Med venlig hilsen Sheila
CDON.COM Kundeservice
Venligst bibehold tidligere mails i dit svar
Pis.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#261 filmz-msg21 19 år siden
jeg tror Sherlund har ret, for til at state med var det en der hed sheila der svarede mig, så Gabriella og nu Tina.
#262 McPeter 19 år siden
#263 El vez 19 år siden
#264 dyg 19 år siden
Hvornår mon det er? 2010?
#265 JannikAnd 19 år siden
... The Year We Made Contact?
#266 dyg 19 år siden
#267 dyg 19 år siden
Pis.
#268 cyberzed 19 år siden
#269 dyg 19 år siden
#270 Yoda 19 år siden
Du kunne jo også vælge at sende mailen til CDON ;-)
Sorry, kunne ikke lade være.