När vi upptäckte detta misstaget ringde vi vårt lager direkt och bad i stort sett om att en "nödbroms" skulle göras på alla ordrar med Band of Brothers boxen i. Eftersom det fanns många som insåg att detta var ett misstag och la ordrar på 30-50 boxar bad vi lagret att prioritera dessa för att kunna hindra störst möjliga volym, varor räknat.
Detta innebar tyvärr att vissa singelordrar inte hann stoppas och därför skickades ut till våra kunder, medan vissa hann stoppas. Detta var ett misstag från vår sida och inget urval vi gjorde.
Vanligtvis står vi för eventuella prisfel men eftersom det här är fråga om så pass stort fel är det inte möjligt. Än en gång beklagar vi det som skett men vi kan tyvärr inte göra någonting ytterligare.
Med venlig hilsen Tina CDON.COM Kundetjeneste
Jeg har svaret (håber det er ok med jer) at jeg er klar over at andre kunder har fået et helt andet svar og at jeg også forventer deres jurist kigger nærmere på min sag.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg tror at der er forskel på hvilken medarbejder der får mailen. Kan se at det er den samme som har svaret på El Vez' og min første mail. Man skulle næsten tro at hun har et standard svar liggende på compen. Men er da glad for at der muligvis er en chance for at vi kan få gennemført ordrene.
#251 dyg 19 år siden
#252 El vez 19 år siden
#253 filmz-msg21 19 år siden
Jeg har fået den samme, så kan det være der endelig sker noget!
#254 McPeter 19 år siden
Men at deres jurister ser på det kan næsten kun være positivt for vores sag.
#255 El vez 19 år siden
Jeg har svaret (håber det er ok med jer) at jeg er klar over at andre kunder har fået et helt andet svar og at jeg også forventer deres jurist kigger nærmere på min sag.
#256 myggen 19 år siden
#257 El vez 19 år siden
#258 myggen 19 år siden
#259 putandtake 19 år siden
#260 Scherlund 19 år siden