Jep. cd-wow (alle afdelingerne) er uden told, da det netop bliver sendt via Malmö. På en side som f.eks dddhouse.com kan man dog finde film der er så billige, at det stadig kan betale sig at handle der, på trods af man får smidt told oven i hatten. Og så har de også nogle film man ikke kan finde andre steder.
Hvorfor i al verden sku reg ryge TOLD oven i prisen når du køber fra et land INDEN for EU? Min bror har købt ved loaded247 UK et par gange, og har aldrig fået told "tillæg"...
#68, fordi loaded247.co.uk IKKE sender varerne afsted indenfor EU! De sendes afsted fra Kanaløerne som ikke hører ind under EU, hvilket er grunden til, at der bliver smidt told oveni. Af og til kan man være heldig (det har jeg da også været), men pludselig fik jeg tre ordrer der alle var blevet tillagt 70 kroner HVER i told - og det var relativt billige DVD'er! Jeg har snakket med mange andre, som har været ude for det samme, og det var der vistnok også andre brugere her på sitet som også havde.
#61 El vez 21 år siden
På en side som f.eks dddhouse.com kan man dog finde film der er så billige, at det stadig kan betale sig at handle der, på trods af man får smidt told oven i hatten. Og så har de også nogle film man ikke kan finde andre steder.
-
Fandt lige O' Brother R1 dts, til 100kr hos Axel
:)
#62 El vez 21 år siden
#63 El vez 21 år siden
#64 Corgan 21 år siden
Denne udgave af box'en, indeholder ikke Vista Series versionerne.
---
Og så mener jeg at jeg har set The Shawshank Redemption (En Verden Udenfor) i TP Musik for 49 kr.
#65 The Insider 21 år siden
#66 nakalay 21 år siden
#67 The Insider 21 år siden
#68 filmz-psmadsen 21 år siden
Min bror har købt ved loaded247 UK et par gange, og har aldrig fået told "tillæg"...
#69 The Insider 21 år siden
#70 nakalay 21 år siden