Gravatar

#61 El vez 21 år siden

Jep. cd-wow (alle afdelingerne) er uden told, da det netop bliver sendt via Malmö.
På en side som f.eks dddhouse.com kan man dog finde film der er så billige, at det stadig kan betale sig at handle der, på trods af man får smidt told oven i hatten. Og så har de også nogle film man ikke kan finde andre steder.

-

Fandt lige O' Brother R1 dts, til 100kr hos Axel

:)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#62 El vez 21 år siden

Og Shyamalan Collection R2 dts, hos cd-wow til 275kr.
Gravatar

#63 El vez 21 år siden

TTT:EE R1 hos cd-wow til ca. 255kr
Gravatar

#64 Corgan 21 år siden

#62:
Denne udgave af box'en, indeholder ikke Vista Series versionerne.

---

Og så mener jeg at jeg har set The Shawshank Redemption (En Verden Udenfor) i TP Musik for 49 kr.
Gravatar

#65 The Insider 21 år siden

#49, #50, for GUDS SKYLD! Køb IKKE hos loaded247.co.uk, der ryger told oveni prisen!
War. War never changes.
Gravatar

#66 nakalay 21 år siden

#65 Ok. Altså loaded247.com i stedet?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#67 The Insider 21 år siden

Jeps. Men der er det naturligvis kun R1 DVD'er man kan få fat på, men det er tilgengæld toldfrit.
War. War never changes.
Gravatar

#68 filmz-psmadsen 21 år siden

Hvorfor i al verden sku reg ryge TOLD oven i prisen når du køber fra et land INDEN for EU?
Min bror har købt ved loaded247 UK et par gange, og har aldrig fået told "tillæg"...
hehe
Gravatar

#69 The Insider 21 år siden

#68, fordi loaded247.co.uk IKKE sender varerne afsted indenfor EU! De sendes afsted fra Kanaløerne som ikke hører ind under EU, hvilket er grunden til, at der bliver smidt told oveni. Af og til kan man være heldig (det har jeg da også været), men pludselig fik jeg tre ordrer der alle var blevet tillagt 70 kroner HVER i told - og det var relativt billige DVD'er! Jeg har snakket med mange andre, som har været ude for det samme, og det var der vistnok også andre brugere her på sitet som også havde.
War. War never changes.
Gravatar

#70 nakalay 21 år siden

#68 Kan du så forstå det Marianne!
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: