Gravatar

#711 chandler75 13 år siden

Mangler de to sidste afsnit (ud af seks).

Der er ikke meget ekstramateriale på, men dog en meget cool lille feature, hvor man udelukkende kan se musiknumrene.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#712 chandler75 13 år siden

Tilføjelse til # 708: Jeg har nu opdaget de to striber i siderne, der er beskrevet i # 705. De er rigtig nok lidt irriterende, men dog alligevel noget, man kan distrahere fra, synes jeg.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#713 Tenebrae 13 år siden

Fire af Dreyers mesterværker kommer nu endelig på dansk DVD.

Udgiveren er Scanbox og de kommer d. 29. marts.

Det drejer sig om:

Du skal ære din hustru
Vredens dag
Ordet
Gertrud

De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#714 Steffan Rasmussen 13 år siden

tenebrae (713) skrev:
Fire af Dreyers mesterværker kommer nu endelig på dansk DVD.

Udgiveren er Scanbox og de kommer d. 29. marts.

Det drejer sig om:

Du skal ære din hustru
Vredens dag
Ordet
Gertrud

Det var ikke for tidligt.

Så får vi dem nok på BD i 2026.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#715 Thomsen 13 år siden

Gad vide, om de får støtte til dem? Jeg har svært ved at forestille mig, at udgivelsen kan løbe rundt ellers. Hr. og Fru Danmark vil næppe nogensinde finde på at købe Dreyer. Og en stor del af det oplagte publikum, filmentusiasterne, har sikkert forlængst købt udenlandske udgaver.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#716 Bruce 13 år siden

#715 De skal bare give dem en ordentlig restaurering, smide ekstramateriale på og så smide 20 undertekster under, så sælger de sig sig. Når Ozu kan, kan Dreyer også!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#717 Highland Park 13 år siden

De har da både smækket et "Digitally Remastered" og "Limited Edition" på, i håb om at panikken breder sig blandt de filmentusiaster, der endnu ikke ejer filmene (eller blot lider af samlermani).

[url= got a bad feeling about this."[/url]

I øvrigt; hvordan pokker kan dette være gået hen over hovedet på Filmz (og mig selv)?!:
"Henning Bendtsen 85 år - fotograf på Dreyers 'Ordet' og 'Gertrud' - er død, skriver Politiken den 11. februar 2011."
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#718 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#719 Thomsen 13 år siden

Highland Park (717) skrev:

I øvrigt; hvordan pokker kan dette være gået hen over hovedet på Filmz (og mig selv)?!:
"Henning Bendtsen 85 år - fotograf på Dreyers 'Ordet' og 'Gertrud' - er død, skriver Politiken den 11. februar 2011."

Sikkert på samme måde som årets første danske filmskandale, der førte til fyringen af en filmkonsulent, fuldstændigt blev overset. Filmz havde vel som sædvanligt mere travlt med at skrive sladdernyheder...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#720 Highland Park 13 år siden

Thomsen (719) skrev:
Sikkert på samme måde som årets første danske filmskandale, der førte til fyringen af en filmkonsulent, fuldstændigt blev overset.
Ja, det er ærgerligt. Den nyhed ville udgøre godt og væsentligt debatstof.

Thomsen (719) skrev:
Filmz havde vel som sædvanligt mere travlt med at skrive sladdernyheder...
Touché.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: