Men næste gang jeg køber anlæg, bliver det nok noget Denon DTS ES 6.1
Det kan godt være at man ikke kan høre så meget forskel på et DD 5.1 og et DTS 5.1 spor, på et almindeligt anlæg, men nå man på et tidspunkt for et anlæg der kan, så synes jeg det er værd at tage med i sine overvejelser når man køber en film, specielt T2.
Nu har jeg det sådan med T2, at det er en film jeg gerne vil have, men ikke gider at ofre så mange penge på, fordi jeg mener at den er blevet småkedelig med alderen, og det primært var effekterne der bar den i sin tid.
Jeg er mere til den første Terminator, som jeg mener er et lille mesterværk.. men stadig skal man jo lige have lidt T2 på hylden.
Der har jeg det jo helt omvendt. Jeg synes 2`eren bliver bedre for hver gang jeg ser den. Og jeg synes stadig at CGI effekterne i den film, er noget af det flotteste jeg har set på film.
Elsker også den første, men efter min mening står den i 2`erens skygge. Den kan man forrsten få i DTS fra Japan!
#77 Tjekkede lige CDJapan og med fragt vil den komme til at koste 6980 yen... altså ca. 384 kr. + Told og moms hvilket vil ligge på ca. 112 kr. + 60 kr. til postdk = total ca. 556 kr. Men det er nu en fed film.
Håber at El Vez kender nogle andre steder der er lidt billigere :)
#71 El vez 21 år siden
#72 Morbid 21 år siden
Tror det er de færreste anlæg, der kan forsvare en tidobling af prisen for et DTS spor.
Hvis det er pga. pakken er det selvfølgelig noget helt andet
#73 SpielbergFreak 21 år siden
Jeg har et ganske almindeligt DTS 5.1 anlæg.
Men næste gang jeg køber anlæg, bliver det nok noget Denon DTS ES 6.1
Det kan godt være at man ikke kan høre så meget forskel på et DD 5.1 og et DTS 5.1 spor, på et almindeligt anlæg, men nå man på et tidspunkt for et anlæg der kan, så synes jeg det er værd at tage med i sine overvejelser når man køber en film, specielt T2.
#74 filmz-Kadann 21 år siden
Nu har jeg det sådan med T2, at det er en film jeg gerne vil have, men ikke gider at ofre så mange penge på, fordi jeg mener at den er blevet småkedelig med alderen, og det primært var effekterne der bar den i sin tid.
Jeg er mere til den første Terminator, som jeg mener er et lille mesterværk.. men stadig skal man jo lige have lidt T2 på hylden.
#75 SpielbergFreak 21 år siden
Der har jeg det jo helt omvendt. Jeg synes 2`eren bliver bedre for hver gang jeg ser den. Og jeg synes stadig at CGI effekterne i den film, er noget af det flotteste jeg har set på film.
Elsker også den første, men efter min mening står den i 2`erens skygge. Den kan man forrsten få i DTS fra Japan!
#76 filmz-Kadann 21 år siden
Jeps, har set DTS udgaven.. meeeen, den er lidt for dyr ;)
#77 SpielbergFreak 21 år siden
Forresten kender du en side der handler med japanske udgivelser? siden du har set DTS vesionen af T1.
Leon kommer i en 2-disc DTS limited udgave d. 25/6 fra japan, og den ville jeg gerne have fingrene i!
#78 filmz-Kadann 21 år siden
Der skal du snakke med El Vez.. han er manden der står for de asiatiske sider, og har helt styr på det. :)
#79 Scherlund 21 år siden
Håber at El Vez kender nogle andre steder der er lidt billigere :)
#80 chronaden 21 år siden