#77: Club Raccoon har da en asiatisk udgave med både biografversionen og direktørens klip. Jeg er ikke vildt godt inde i, hvad DTS indebærer, men lyden på denne er 5.1 Dolby Digital. Ved ikke, om det kan bruges?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#77 + #79 + #83: Jeg kan absolut anbefale den koreanske 2-disc udgave der indeholder begge udgaver af filmene. Der er ganske vidst ikke dts på ("kun" DD5.1), men den findes til en rimelig penge, begge udgaverne af filmen er på og så kommer den i en rigtig lækker digipack indpakning.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#87 De er på engelsk. Al teksten på coveret og skiverne er også på engelsk med undtagelse af et par bittesmå stykker koreansk tekst, som du kan se på coveret. De små cirkler er iøvrigt huller i coveret, billederne sidder inde bagved på digipack'en a'la pulp fiction R1.
Ses imorgen, indeed! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#88 - Jeg var også ved at falde ned af stolen, da jeg så Elgigantens tilbudsavis for næste uge. I annoncen ser det ganske rigtigt ud til at både ROTK og Chicago koster 99 kr. Så står der også, at Elgiganten vil være billigst med ROTK, og man kan tjekke den aktuelle pris på deres hjemmeside. Det gjorde jeg så lige: prisen er 195 kr. De er nogle rigtige fuskere... men lad os nu se!!! Bilka vil jo også være billigst, så måske får vi en lille krig alla dengang, de begge ville være billigst med Playstation2...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#81 Scherlund 21 år siden
Bare lidt dårlig formulering fra min side.
#82 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg tror desværre at det er en meget normal pris for en japansk DVD-udgivelse. :/
#83 evermind 21 år siden
#84 lagoni 21 år siden
#85 filmz-nemesis 21 år siden
Pris 99 kr hos dvdoo.dk
#86 El vez 21 år siden
#87 evermind 21 år siden
Vi ses forresten i morgen! :)
#88 filmz-pherkel 21 år siden
#89 El vez 21 år siden
Ses imorgen, indeed! :)
#90 wiseguy 21 år siden
men lad os nu se!!! Bilka vil jo også være billigst, så måske får vi en lille krig alla dengang, de begge ville være billigst med Playstation2...