Gravatar

#101 JannikAnd 21 år siden

Kineserskrift i Korea? - Den var nok blevet cencureret på IMDb.
Gravatar

#102 Kalle Ferm 21 år siden

OK, tak for svaret.
Hmm... mærkeligt... kan ikke lige sætte mig ind i at handle på den måde. Må være lidt mærkeligt for jer.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#103 SpielbergFreak 21 år siden

Du ved hvad jeg mener, kinesisk, koreansk, japansk, kartonesisk.. det ligner altsammen hinanden, så jeg kalder det for kineserskrift:-)

Jeg kan bestemt heller ikke forstå sådan noget. Det er det sindsygste jeg nogensinde havde hørt. "Ja din bror han er lige blevet hentet af femten betjente med hunde..." SAY WHAT!?!?

Nu var han ikke inden i banken, men han bestemte at de skulle bruge softgun våben istedet for rigtige. Det gør det ikke bedre for de stakkels folk inde i banken, men at min bror har sagt det, retfærdiggør, at jeg bedre kan tilgive ham for det.
Gravatar

#104 filmz-yoshimura 21 år siden

#103: Ang. skrifttegn, så er det nok lidt en tilsnigelse at sge, at de hele ligner hinanden - det kræver lidt tilvænning, men der er altså ret markant forskel på "kinesisk", japansk og koreansk på skrift - sidstnævnte benytter f.eks. som det eneste af de nævnte sprog en del "cirkler", hvor de to andre i langt højere grad bruger "streger". Bare lige for at sætte tingene på plads ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#105 SpielbergFreak 21 år siden

Ja det kan jeg da engentlig gost se, nu du siger det:-)
Gravatar

#106 Kalle Ferm 21 år siden

Spielbergfreak - ja, der er vist ikke andet at gøre end at tilgive dumheden og så bare se at komme videre med livet - også for hans skyld!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#107 SpielbergFreak 21 år siden

Lige præcis. Med hensyn til det er hans kæreste den mest standhaftige pige, jeg nogesinde har mødt. Han har røvrendt hende brugt hendes penge og misbrugt hendes tillid. Hun er blevet nødt til at flytte fra deres hus til en lille lejlighed. Trods alt dette beholder hun ham.. sindsygt, det var der ikke mange der havde gjort!
Gravatar

#108 JannikAnd 21 år siden

Det må være hårdt. - For alle parter vel at mærke.

Det værste, jeg kan komme i tanke om, min storebror har gjort, er at ridse nogle af mine dvd-film. - Men det er da for helvede da også slemt nok!!!
Gravatar

#109 McPeter 21 år siden

#103 - hvor mange år får man egentligt for den slags? Og hvordan blev han nuppet - sladrede de andre eller hvad?

Fedt du er så åben om det - er ligesom Kalle ret nysgerrig! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#110 SpielbergFreak 21 år siden

Han har fået 3 år, det første halve år sad han i lukket fængsel, Vestre Fængsel i KBH. Men blev så rykket til åbent fængsel i januar i år, Sønner Omme statsfængsel i Jylland.

Men de har jo indført noget for noget metoden i de åbne fængsler, og han er et lysende eksmepel på at man kan blive et bedre menneske, af at være i fængsel, så han kommer nok ud her om 3 måneder! Han havde et ekstremt voldsomt temperament, ligesom mig, men det er han næsten kommet af med, p.g.a af diverse stress og vrede-kurser, han er behagelig at være sammen og han kan acceptere andres meninger, det kunne han ikke før. Han arbejder og opføre sig pænt.

De blev simpelthen taget, fordi vi her i Danmark har et helt fantastisk politi! De er fandme dygtige og det gjorde mig tryg at høre fra min storebror, hvor dygtige de er. Afhørningen havde vist ikke været så sjov, de vidste alt, og jeg mener alt. Telefonaflytninger, mobiltelefonopsporinger, billeder you name it!

97% af alle danske bankrøverier bliver opdaget og er færdig efterforsket og videre i retten efter højest 1-3 måneder! Det erfandme hurtigt!

Jeg er glad for at han blev snuppet, for han var mildelst talt forfærdelig at være sammen med før.

Skriv ny kommentar: