Jeg har oprettet denne tråd, for at vi kan vise hinanden FEDE UDGIVELSER. Her er det ligemeget om en film koster 100 eller 500 (eller derover) kroner, vi har allerede en tilbudstråd. Her skal der lægges vægt på kvalitet, f.eks: DTS (DTS ES), et højt antal discs, flotte og specielle covers, Limited Editions, Collector`s Giftsets, Director`s Cut og meget andet (eksempelvis: Band Of Brothers - Limited Military Edition eller Dances With Wolves - Limited Edition)
Jeg håber andre herinde er ligeså interesserede i specielle udgivelser, som mig. Og dem som ikke er, det er fint nok, men vi gider ikke høre om, at I synes det er spild af penge og at coveret er ligegyldigt, den diskussion har vi haft tit nok.
Håber at tråden vil blive brugt.
I traditionen tro, vil jeg selv ligge ud med et par stykker:
Jeg synes ellers fint du kan smide deher ind i heads up tråden, det har altid været ment som en billige og/eller fede udgivelser tråd, som jeg har forstået det :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja i starten, men det er mere et kapløb om hvem der kan finde de billigste film, nu er det skilt. Og jeg håber folk bruge denne ligeså meget som tilbudtråden, som jeg også selv benytter.
"A Better Tomorrow Trilogy (Limited Korean Edition)"
En af de flotteste indpakninger jeg nogensinde har set. Lækkert læder-finish og udsygt magnet-låsemekanisme, det kan ikke blive bedre (især ikke når filmene indeholder DTS!)!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Hvad er forskellen på Silence Of The Lambs - Ultimate Edition (DTS) og den almindelige/nye Special Edition. Bortset fra at Ultimate Edition har DTS lyd?
Hvor gode er A Better Tomorrow filmene? Jeg er ikke så meget for asiatiske film, men har de noget "europæisk" over sig? Kan de anbefales? For når man ser trilogy boksen kan man ikke undgå at savle! :D
#9: ... og det er 2'eren, der er bedst, selv om de dog ikke lige er min kop te. The Killer med Chow Yun Fat er det ypperste inden for genren, så den kan man jo begynde med. Kan man lide den, så er ABT I-III måske også et forsøg værd (men boksen er nu så fed, at jeg næsten kunne finde på at købe den selv, bare for at eje den)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 SpielbergFreak 21 år siden
FEDE UDGIVELSER. Her er det ligemeget om en film koster 100 eller 500 (eller derover) kroner, vi har allerede en tilbudstråd. Her skal der lægges vægt på kvalitet, f.eks: DTS (DTS ES), et højt antal discs, flotte og specielle covers, Limited Editions, Collector`s Giftsets, Director`s Cut og meget andet (eksempelvis: Band Of Brothers - Limited Military Edition eller Dances With Wolves - Limited Edition)
Jeg håber andre herinde er ligeså interesserede i specielle udgivelser, som mig.
Og dem som ikke er, det er fint nok, men vi gider ikke høre om, at I synes det er spild af penge og at coveret er ligegyldigt, den diskussion har vi haft tit nok.
Håber at tråden vil blive brugt.
I traditionen tro, vil jeg selv ligge ud med et par stykker:
Papillon - Collector's Edition (DTS ES)
Silence Of The Lambs - Ultimate Edition (DTS) Har selv betilt
THE GOOD, THE BAD AND THE UGLY - Ultimate Edition (DTS) Har selv betilt
Notting Hill - Ultimate Edition (DTS)
MVH
Allan
#2 El vez 21 år siden
#3 SpielbergFreak 21 år siden
Ja i starten, men det er mere et kapløb om hvem der kan finde de billigste film, nu er det skilt. Og jeg håber folk bruge denne ligeså meget som tilbudtråden, som jeg også selv benytter.
#4 DarkLight 21 år siden
Back in the days
#5 filt 21 år siden
En af de flotteste indpakninger jeg nogensinde har set. Lækkert læder-finish og udsygt magnet-låsemekanisme, det kan ikke blive bedre (især ikke når filmene indeholder DTS!)!
#6 Tylerdurden 21 år siden
#7 SpielbergFreak 21 år siden
Modtog den idag, og ja det er noget af det flotteste inden for DVD-boxe jeg har set!
Som du siger har den DTS og er højest sandsynligt i en digipak cover, Japans alle andre Ultimate udgivelser er.
#8 filmz-superfrez 21 år siden
#9 SpielbergFreak 21 år siden
Har det præcis som dig:-) Og jeg har ikke set dem endnu, men det er John Woo der har lavet de 2 første, og jeg elsker Woo`s action stil.
#10 filmz-yoshimura 21 år siden