#1 den "The good, the bad and the ugly" du nævner, kan det passe at det eneste forskellige fra den her http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=13657 er at der er DTS på den du nævner ? jeg ville jo gerne se et billede af case'et men det er der ikke :-) En rigtig fed film ellers!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Den kommer i et digipak, den er en del af deres "Ultimate Edition" serie, sammen med Terminator 1, Aliens, De 3 Die Hard film, Ronin og mange andre, som alle er i digipak (altid meget flotte) og i DTS, med 2 disc.
#11 filt 21 år siden
2'eren indeholder en af de bedste scener jeg nogensinde har set på film, og slutter med det vildeste actionbrag af et opgør.
#12 filmz-herskegut 21 år siden
den "The good, the bad and the ugly" du nævner, kan det passe at det eneste forskellige fra den her
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=13657
er at der er DTS på den du nævner ? jeg ville jo gerne se et billede af case'et men det er der ikke :-)
En rigtig fed film ellers!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#13 El vez 21 år siden
Pic 1
Pic 2
Pic 3
Spørgsmålet er hvad et dts spor kan forbedre ved så gammel en film der i forvejen har et middelmådigt lydspor.
R1 kan fås hos cd-wow til knap 150kr.
#14 SpielbergFreak 21 år siden
Den kommer i et digipak, den er en del af deres "Ultimate Edition" serie, sammen med Terminator 1, Aliens, De 3 Die Hard film, Ronin og mange andre, som alle er i digipak (altid meget flotte) og i DTS, med 2 disc.
Jeg må give dig ret region 1 coveret, er klart det flotteste jeg har set, men jeg vil nu hellere have DTS og "nøjes" med et almindeligt digipak:-)
#15 maniac 21 år siden
#16 El vez 21 år siden
#17 SpielbergFreak 21 år siden
Godfather I
Godfather II
Godfather III
Dette er R2 UK udgaverne, R1 og R2 DK er kun i almindelige keepcases
#18 filmz-dr. hoax 21 år siden
#19 SpielbergFreak 21 år siden
Amazon.co.uk, de bliver også udgivet i Japan, men de er hverken bedre eller dårligere, men koster det dobbelte.
Axelmusic er ved at finde ud af om de kan skaffes
1`eren udkom den 13/9 og de sidste to kommer her den 27 (på mandag)
#20 El vez 21 år siden