Ja, men det står jo så ved alle deres film, med mindre at de ligger under import.. men det sker nu stadig at man får covers derfra som ikke er på svensk.
Men pyt, jeg bare bestilt den, så må vi jo se om den er på svensk eller noget andet. :)
#151 #152 jo men der ligger jo også den lille 4 siders booklet.. At have en på dansk kan jeg tolerere, men på svensk.. øøøvv... Man kan jo håbe det er en UK version...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
jeg har også bestilt dem, om der er svensk bog eller ej er jeg personligt lige glad med, har knapt nok læst i den danske.
og ang. coveret så er der slet ingen tekst på ud over titlen, og de hedder heldigvis det samme på svensk som på dansk og engelsk. hvis de havde heddet et eller andet "tåbeligt" på svensk så var jeg nok også sprunget fra.
og det kommer til at se super cool ud på reolen :-) yearhhhh
Nu har jeg umiddelbart utroligt svært at finde ud af hvad du mener med *host* (:p) men den versionen som jeg har for øje ser ud til at inkluderer "hele molevitten"...
Koster den 137,50$? I så fald må det næsten være den jeg har kig på (vil ikke linke til den, da du jo skal ha' mulighed for at få dine 300kr, hvis tilbuddet stadig gælder), og den indeholder kun den runde metalboks og de to CD-ROM'er.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#151 HeavyClaus 20 år siden
CDon skriver selv at det er svensk udgave :)
Ja, det er vidst rigtig nok... Har ikke lige min 2001 på mig. Men bogen osv, er vel stadig på svensk.
#152 filmz-Kadann 20 år siden
Ja, men det står jo så ved alle deres film, med mindre at de ligger under import.. men det sker nu stadig at man får covers derfra som ikke er på svensk.
Men pyt, jeg bare bestilt den, så må vi jo se om den er på svensk eller noget andet. :)
#153 HeavyClaus 20 år siden
Super, så kan du jo passende donere info og billeder når du modtager den :)
Skrev det kun som en venlig notits! :)
#154 filmz-Kadann 20 år siden
Will do. :)
#155 filmz-WSTE_M 20 år siden
jo men der ligger jo også den lille 4 siders booklet.. At have en på dansk kan jeg tolerere, men på svensk.. øøøvv... Man kan jo håbe det er en UK version...
descend on us all this day, and for evermore.
#156 aknot 20 år siden
jeg har også bestilt dem, om der er svensk bog eller ej er jeg personligt lige glad med, har knapt nok læst i den danske.
og ang. coveret så er der slet ingen tekst på ud over titlen, og de hedder heldigvis det samme på svensk som på dansk og engelsk.
hvis de havde heddet et eller andet "tåbeligt" på svensk så var jeg nok også sprunget fra.
og det kommer til at se super cool ud på reolen :-) yearhhhh
#157 filmz-che 20 år siden
Står tilbuddet om 300 kr for oplysninger om hvor man kan skaffe "minority report press edition" stadig ved magt??
:D
#158 filt 20 år siden
#159 filmz-che 20 år siden
#160 filt 20 år siden