Jeg har pt. ikke noget kamera, (har næsten lige solgt mit Pentax Optio 430) men så snart jeg får købt mig et nyt skal jeg nok smide nogle billeder op! ...hvordan gør man forresten det?
#49 Det ser sgu godt ud, glæder mig til at se det når det bliver færdigt!
jeg har en stereo opsætning for tiden, af laveste kvalitet med steroanlæg, som ikke engang er mit eget men et jeg låner, min ven fik Harmon Kardon, og så havde han ligesom ikke lige behov for sit anlæg mere hehe.
og mit "storskærmstv" som er min fars skal han ha igen, når han har bygget sit nye hus færdig. Mit lille 17" står nede i mit kælderrum i lejligheden.
Så det sku ikke så imponerende opsætning jeg har. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#51 filmz-Bruce 21 år siden
#52 filmz-Kadann 21 år siden
Det ser ganske fornuftigt ud. :)
#53 commy 21 år siden
Sanyo PLV-Z2, den står faktisk i papkassen på billede 2 hvis man kigger godt efter :-)
#54 Yoda 21 år siden
Det glæder vi os til :-)
Det ser sku lækkert ud - jeg misunder dig ;-)
#55 filmz-dr. hoax 21 år siden
#49 Det ser sgu godt ud, glæder mig til at se det når det bliver færdigt!
#56 elwood 21 år siden
og mit "storskærmstv" som er min fars skal han ha igen, når han har bygget sit nye hus færdig. Mit lille 17" står nede i mit kælderrum i lejligheden.
Så det sku ikke så imponerende opsætning jeg har. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#57 filmz-Kadann 21 år siden
Og så også fordi at det højttalersæt jeg har kig på vil koste mig r*ven ud af bukserne, hvis det skal laves i 5.1 eller 6.1 setup. :)
#58 MuManden 21 år siden
Bare det var mig der havde sådan et børneværelse, som ikke skulle bruges mere. Ikke for mange vinduer og ser tilpas stort ud.....Mums
#59 Corgan 21 år siden
#57:
Havde du ikke allerede købt El Vez' 6.1 system? Eller husker jeg forkert?
#60 filmz-Kadann 21 år siden
Han kom på andre tanker, hvilket man jo godt kan forstå, så vi annulerede handlen. :)