Også her. Jeg har en ven som lige har købt den... og jeg må sige at jeg næsten blev våd i trussen, da jeg så billedkvaliteten. Panasonic har udviklet en teknik (Smooth Screen technology) der formindsker "hønsenettet" mellem billedets enkelte punkter, og denne fungerer langt bedre end hvad jeg hidtil har set.
Den er helt klart sin pris værd... især også taget i betragtning at den har så mange tilkoblingsmuligheder. Der er bl.a. en scart-indgang, for dem der er old-school, samt et HDMI for dem der er... øøh... new-school. Se mere her. Hvad angår valget af lærred, så anbefaler Laserdisken at man til PT-AE700 anvender en hvid dug. ("... Til PT-AE700 anbefales at bruge lampens "low mode" og en hvid dug til rum med skærme op til 100"...") Jeg afprøvede projektoren på en hvid væg (uden lærred), og blev meget overrasket over hvor pænt og klart et billede den viste.
Tja nu har jeg fundet en lejlighed med en kaempe kvadratisk stue der vil egne sig perfekt til hjemmebif, saa naar jeg er kommet i stand om et par mdr skal jeg nok smide et par billeder op :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har ikke noget der er specielt imponerende, da jeg midlertidigt crasher hos mine forældre, så jeg venter stille og roligt til der kommer en lejlighed i min generelle retning. :)
#49 Det ser jo nydeligt ud. Hvad "projicerer" du med?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#41 filmz-vassago 21 år siden
#42 Corgan 21 år siden
Også her. Jeg har en ven som lige har købt den... og jeg må sige at jeg næsten blev våd i trussen, da jeg så billedkvaliteten. Panasonic har udviklet en teknik (Smooth Screen technology) der formindsker "hønsenettet" mellem billedets enkelte punkter, og denne fungerer langt bedre end hvad jeg hidtil har set.
Den er helt klart sin pris værd... især også taget i betragtning at den har så mange tilkoblingsmuligheder. Der er bl.a. en scart-indgang, for dem der er old-school, samt et HDMI for dem der er... øøh... new-school. Se mere her.
Hvad angår valget af lærred, så anbefaler Laserdisken at man til PT-AE700 anvender en hvid dug. ("... Til PT-AE700 anbefales at bruge lampens "low mode" og en hvid dug til rum med skærme op til 100"...")
Jeg afprøvede projektoren på en hvid væg (uden lærred), og blev meget overrasket over hvor pænt og klart et billede den viste.
#43 davenport 21 år siden
www.nsf.dk
#44 filmz-Bruce 21 år siden
#45 MuManden 21 år siden
Det kan da ikke være rigtig, hva...
Kom nu ud af starthullet og tag nogle billeder...
#46 El vez 21 år siden
#47 filmz-Bruce 21 år siden
#48 filmz-Kadann 21 år siden
#49 commy 21 år siden
Her er et par billeder fra da jeg gik igang, og den første test:
Gammelt børneværelse 1
Gammelt børneværelse 2
Væge malet grå 1
Væge malet grå 2
Endevæg malet sort/lærred hængt op (120" Plano Knock Down Hi-Contrast 16:9)
Loft og sider malet sort 1 meter ud
Billede test 1
Billede test 2
Billede test 3
#50 filmz-yoshimura 21 år siden