Ledningerne over ved fjersynet er til når vennerne kommer forbi med deres xbox, ps2 og lign. Samtidig er jeg ved at finde ud af hvordan jeg skal trække ledninger til min projektor, når jeg engang får den hjem. Samt ledninger til tv-out på computeren.
Dem der er over ved sofaen er oplader til digicam samt mobil.
#16 Jeg mener man skal være over 18 og som Darklight siger kan man sagtens få en med en ren straffeattest.
#14 Ja det alle 7 Narnia bøger i en samlet. Indelt kronologisk efter historien og ikke udgivelses året. Om den er superfed ved jeg nu ikke, men jeg er nu glad nok for den.
#17 Jeg samler selv på Samurai sværd, og vil lige høre hvor du har bestilt/købt dem? Kender kun to gode danske sider: www.tsunami.dk og www.trendtique.dk de to er dog meget forskellig kvalitet, men hvis der er andre steder vil jeg gerne høre.
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
#11 Scherlund 21 år siden
Dem der er over ved sofaen er oplader til digicam samt mobil.
#12 filmz-ken-greve 21 år siden
Ellers er det squ en meget hyggelig tv-stue og det er satme nogen fede samurai-sværd. Er det sådan nogen man skal have tilladelse til ?
#13 DarkLight 21 år siden
#14 filmz-bullseye 21 år siden
#15 cyberzed 21 år siden
#16 filmz-ken-greve 21 år siden
#17 Scherlund 21 år siden
#14 Ja det alle 7 Narnia bøger i en samlet. Indelt kronologisk efter historien og ikke udgivelses året. Om den er superfed ved jeg nu ikke, men jeg er nu glad nok for den.
#18 MuManden 21 år siden
Nr.1
Nr.2
Nr.3
Nr.4
Mangler bare lige et par gardiner til at skjule ledningerne, op til projektoren.
#19 MuManden 21 år siden
Nr.5
Nr.6
De sidste 2 billeder blev måske en smule rystet, men det er også svært at tage et billed uden blitz og i mørke.
Så mangler jeg kun at sige at billede er ca. 96"
#20 filmz-Diller82 21 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.