Gravatar

#71 DarkLight 21 år siden

Yep.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#72 commy 21 år siden

Så blev det weekend og jeg fik endelig tid til at komme lidt videre med min hjemmebiograf, jeg har idag lagt sort gulvtæppe på og hængt halogenspot op på hver sidevæg med fælles lysdæmper.

Nyt sort gulvtæppe
Gulvtæppe lagt på 1
Gulvtæppe lagt på 2
Halogenspot på hver sidevæg

I morgen vil jeg se om jeg kan få tid til at male døren sort. På det sidste billede kan man forresten se en test af mine fodlister i kirsebær, som passer til mine højttalere.
Gravatar

#73 dyg 21 år siden

#72 - Hvornår indvier du biografen? Jeg regner naturligvis med, at alle fra filmz.dk er inviteret. :)

Spøg til side.. Det ser rigtig rigtig godt ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#74 filmz-dr. hoax 21 år siden

Ja vi kan da sagtens være der, det bliver en kanon aften! ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#75 commy 21 år siden

Ny weekend, lidt nyt i mit hjemmebiograf-projekt. Jeg har fået sat et vitrineskab op med et lille udvalg af mine boxsæt, og en testopstilling af mine biografsæder.

Planen er at der skal stå 2 rækker stole, 3 på første og 4 på bagerste (7 pladser ialt). Næste opgave bliver at bygge en platform til at montere alle stolene på.

Nyt vitrineskab og biografstole
Vitrineskab med lys (fra Ikea)
Hylde 1
Hylde 2
Hylde 3
Hylde 4
Gravatar

#76 DarkLight 21 år siden

#75, lækkert. Men hvor er sæde 13? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#77 commy 21 år siden

Har kun haft kræfter til at slæbe 2 ind, da de vejer et ondt år, men #13 er sikkert i mellem dem jeg har stående på lager, har en 15-20 stole.
Gravatar

#78 filmz-vassago 21 år siden

#76: hehe, tror ikke han fangede den :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#79 DarkLight 21 år siden

#78, næ :) Men jeg turde ikke rode mere i det :)
Gravatar

#80 commy 21 år siden

Fangede den nu godt nok, ellers ville jeg jo ikke skrive at #13 nok er i mellem. Problemet er at de stole jeg har er i lange rækker og da de vejer ca 30 kg stykket så har jeg kun afmonteret de første to i en række.

Men ja det kunne være "frækt" med 7-9-13, men tror nu de bliver omnummereret når de bliver sat op.

Skriv ny kommentar: