Et spørgsmål - køber folk brugte biografstole af nostalgiske eller financielle grunde? Umiddelbart synes jeg da at de nye stole man kan købe virker federe. Men nu har jeg selvfølgelig hverken eller, og ej heller pladsen til det, så min indlevelse mangler måske noget. :-(
Min første indskydelse var sofa og 2 gode stole. Men så solgte Planetariet deres og det er de bedste biostole jeg har siddet i og når de er ombetrukket med microfiber, så har de stadig været billigere end sofa og to lænestole og ja, så bliver det en gennemført biografløsning.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så har jeg haft en møbelpolstrer på besøg og kigget på stole. Han kommer med et tilbud og det er muligt alle stole ikke kun ombetrækkes, men også ompolstres.
#87 Hvis den indbefatter at se film imens, tror jeg at jeg skal efteruddannes :) Betegnelsen for een gang numseryk er Martindale. Så den har 200.000 Martindale. Historien nævner ikke noget om hvordan Martins numse har det :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#87 Jeg tror nærmere du skal spørge dig selv hvem der i folkeskolen tænkte "når jeg bliver vil jeg designe syntetiske numser til at teste biografsæder"
#81 commy 21 år siden
#82 Jay El 21 år siden
Et spørgsmål - køber folk brugte biografstole af nostalgiske eller financielle grunde?
Umiddelbart synes jeg da at de nye stole man kan købe virker federe.
Men nu har jeg selvfølgelig hverken eller, og ej heller pladsen til det, så min indlevelse mangler måske noget. :-(
#83 commy 21 år siden
Så valget var enten at nøjes med 2 nye stole eller 20 "gamle" (har kun været benyttet 2 år i en lokal biograf).
#84 filmz-vassago 21 år siden
#85 filmz-Bruce 21 år siden
#86 filmz-Bruce 21 år siden
Her er stoffet jeg tænker på:
Delta nummer 281 og nummer 287
Det er en slags microfiber og man skulle kunne køre numsen 200.000 gange frem og tilbage i en stol, uden det kan ses :)
Stolene ombetrækkes i den vinrøde og så kommer den grå som betræk til hovedet.
#87 lagoni 21 år siden
Hvem tror I tester sådan noget? Mon der findes en stolenumseslideruddannelse...?
#88 filmz-vassago 21 år siden
#89 filmz-Bruce 21 år siden
#90 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Jeg tror nærmere du skal spørge dig selv hvem der i folkeskolen tænkte "når jeg bliver vil jeg designe syntetiske numser til at teste biografsæder"