Hej med jer, jeg håber der er en herinde som kan hjælpe mig. Jeg så i slutningen af 90erne eller starten af 20erne, en amerikansk (tror jeg) film på tv1000, som handlede om nogle unge mennesker der kom ud for en ulykke, man følger en pige som kommer i kørestol og hun kan ikke gå. Hun bliver idømt samfundstjeneste på en ranch, hvor hun ved hjælp af ridning kommer til at gå igen...
Det er i hvert fald sådan jeg husker filmen, jeg kan ikke huske handlingen i detaljer, men den var så vidt jeg husker rigtig god - er de andre der kender den og kan huske titlen?? eller en skuespiller som var med??
ha ha - sådan havde jeg ikke lige læst det :o) jeg mener selvfølgelig, at jeg så filmen et sted mellem år 1993-2006.... Det var ikke et stor hit, men den var rigtig god.
#1 filmz-Venø81 16 år siden
Jeg så i slutningen af 90erne eller starten af 20erne, en amerikansk (tror jeg) film på tv1000, som handlede om nogle unge mennesker der kom ud for en ulykke, man følger en pige som kommer i kørestol og hun kan ikke gå.
Hun bliver idømt samfundstjeneste på en ranch, hvor hun ved hjælp af ridning kommer til at gå igen...
Det er i hvert fald sådan jeg husker filmen, jeg kan ikke huske handlingen i detaljer, men den var så vidt jeg husker rigtig god - er de andre der kender den og kan huske titlen?? eller en skuespiller som var med??
#2 Highland Park 16 år siden
Beklager men jeg ved ikke, hvilken film der er tale om.
#3 filmz-Venø81 16 år siden
#4 MuManden 16 år siden
#5 tranberg 16 år siden
#6 filmz-ZudoCx 16 år siden
Er der nogen der kender denne film:
1) Der er en masse fanger i et fængsel
2) De bygger en kæmpe mur inde i fængslet
3) Fangerene gør mega oprør
4) Til sidst hejser de et flag
Håber I kan hjælpe mig med titlen :)
Vh. Johan
#7 Waldca 16 år siden
The Last Castle med Robert Redford?
#8 filmz-ZudoCx 16 år siden
Ja det er det! Tusind tak for hjælpen :)