Hmmm... colocho, det kan måske være den... Det er bare sjovt, for jeg kunne faktisk rigtig godt lide den film, så det ville overraske mig, at det er det ENESTE, jeg husker fra den film...
ALT. Ej... okay, måske med undtagelse af nuggets. Damn... en Greengrass-instrueret Star Trek-film, hvor de besøger The Nugget Planet ville være så awesome, at Jorden øjeblikkeligt ville eksplodere i et brag af Big Bang-proportioner.
ALT. Ej... okay, måske med undtagelse af nuggets. Damn... en Greengrass-instrueret Star Trek-film, hvor de besøger The Nugget Planet ville være så awesome, at Jorden øjeblikkeligt ville eksplodere i et brag af Big Bang-proportioner.
Jeg overvejede at skrive dig på, davenport, men så tænkte jeg, at nu blev listen så lang, at den netop var ved at blive til en "Altså... Hvorfor er mit navn der ikke?".
Så nu udrenser jeg min sjæl for alle medlemmer herinde. :P
Hvor fanden er Babo egentlig blevet af?
Og Insider: Jeg prøvede at indtaste "Greengrass > Alt" tasterne, men der skete ikke noget. Hvad har du gang i?!
#11 colocho 11 år siden
#12 the_paki_don 11 år siden
Jeg tjekker den lige ud.
#13 the_paki_don 11 år siden
Tak for hjælpen alle. Men især dig, colocho. I den del hvor filmz er i mit hjerte, er dit navn nu også indprentet.
Sammen med Batsy, utyske/Drebble, The Insider (selvom han kan lide Greengrass' visuelle stil), Kruse, Highland Park, Riqon, Åkepool og mange andre. :)
#14 davenport 11 år siden
#15 The Insider 11 år siden
#16 wimmie 11 år siden
Også Star Trek? :-O
#17 The Insider 11 år siden
#18 tiany 11 år siden
Så er det vist godt det aldrig sker :D
#19 the_paki_don 11 år siden
Så nu udrenser jeg min sjæl for alle medlemmer herinde. :P
Hvor fanden er Babo egentlig blevet af?
Og Insider: Jeg prøvede at indtaste "Greengrass > Alt" tasterne, men der skete ikke noget. Hvad har du gang i?!
#20 The Insider 11 år siden