Gravatar

#11 colocho 11 år siden

Let Me In?
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#12 the_paki_don 11 år siden

Hmmm... colocho, det kan måske være den... Det er bare sjovt, for jeg kunne faktisk rigtig godt lide den film, så det ville overraske mig, at det er det ENESTE, jeg husker fra den film...

Jeg tjekker den lige ud.
Gravatar

#13 the_paki_don 11 år siden

Og Bingo - colocho havde ret.

Tak for hjælpen alle. Men især dig, colocho. I den del hvor filmz er i mit hjerte, er dit navn nu også indprentet.

Sammen med Batsy, utyske/Drebble, The Insider (selvom han kan lide Greengrass' visuelle stil), Kruse, Highland Park, Riqon, Åkepool og mange andre. :)

Gravatar

#14 davenport 11 år siden

Ingen nævnt, ingen glemt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 The Insider 11 år siden

Greengrass > Alt
War. War never changes.
Gravatar

#16 wimmie 11 år siden

The Insider (15) skrev:
Greengrass > Alt

Også Star Trek? :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 The Insider 11 år siden

ALT. Ej... okay, måske med undtagelse af nuggets. Damn... en Greengrass-instrueret Star Trek-film, hvor de besøger The Nugget Planet ville være så awesome, at Jorden øjeblikkeligt ville eksplodere i et brag af Big Bang-proportioner.
War. War never changes.
Gravatar

#18 tiany 11 år siden

The Insider (17) skrev:
ALT. Ej... okay, måske med undtagelse af nuggets. Damn... en Greengrass-instrueret Star Trek-film, hvor de besøger The Nugget Planet ville være så awesome, at Jorden øjeblikkeligt ville eksplodere i et brag af Big Bang-proportioner.

Så er det vist godt det aldrig sker :D
Valar morghulis
Gravatar

#19 the_paki_don 11 år siden

Jeg overvejede at skrive dig på, davenport, men så tænkte jeg, at nu blev listen så lang, at den netop var ved at blive til en "Altså... Hvorfor er mit navn der ikke?".

Så nu udrenser jeg min sjæl for alle medlemmer herinde. :P

Hvor fanden er Babo egentlig blevet af?

Og Insider: Jeg prøvede at indtaste "Greengrass > Alt" tasterne, men der skete ikke noget. Hvad har du gang i?!
Gravatar

#20 The Insider 11 år siden

Paul Greengrass counted to infinity. Twice.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: