Gravatar

#21 Åkepool 11 år siden

the_paki_don (19) skrev:
Hvor fanden er Babo egentlig blevet af?

Babo = Ispep.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#22 the_paki_don 11 år siden

Ja, Johan, det tror jeg gerne, at han har gjort. Det er sådan nogle åndssvage ting, han bruger sin tid på i stedet for at instruere sin DP til at få styr på sit fucking kamera (case in point (The Bourne Supremacy)!

Oliver Wood: Paul, you think maybe I should go for a more controlled shot here...

Paul Greengrass: SSSSSSSHHHHH, I'm counting!!! 128,493,754 - 128,493,755 - 128,493,756 - 128,493,757...

Oliver Wood: Camera rolling!

Og lige nu indser jeg, at Ispep er det modsatte af Pepsi... Som enten betyder, at han er Pepsi fan... eller fan af det omvendte af Pepsi, som er Cola, som jeg synes, er numero uno...

Skal lige have fat i ham. Han er dog lidt for glad for Argo. Not like!
Gravatar

#23 The Insider 11 år siden

Haha, niiiiice! Men når aliens engang graver i vores planets ruiner om én million år, vil de ikke tage pyramiderne, sfinksen, påskeø-statuerne eller Mona Lise med hjem til Vulcan - KUN et 35mm-eksemplar af "The Bourne Supremacy".
War. War never changes.
Gravatar

#24 the_paki_don 11 år siden

Og så vil de sige:

"These creatures had some weird propencity towards epileptic seizure enducing storytelling. Good riddance."

Og jeg elsker, at du kalder hende for Mona Lise.
Gravatar

#25 The Insider 11 år siden

Vi er temmelig gode venner, men hun fik storhedsvanvid, efter Leo malede hende. Har ikke magtet at tale med hende i flere måneder...
War. War never changes.
Gravatar

#26 Åkepool 11 år siden

the_paki_don (24) skrev:
Og så vil de sige:

"These creatures had some weird propencity towards epileptic seizure enducing storytelling. Good riddance."

Men hvorfor vælger de lige engelsk af alle sprog?
Gravatar

#27 the_paki_don 11 år siden

Vulcans taler jo engelsk...
Gravatar

#28 Åkepool 11 år siden

the_paki_don (27) skrev:

Vulcans taler jo engelsk...

Selvfølgelig, my bad.

Skriv ny kommentar: