Sidder p.t. i færd med at skrive Av-produktionsrapport til vores seneste film (en dokumentar). - Men jeg har et lille problem med vores anvendte fortæller...
Er der en der lige kan definere begreberne implicit og eksplicit fortæller?
Den implicite fortæller er den skjulte fortæller (hvor historien ikke fortælles af nogle af personerne i filmen), og den eksplicite fortæller er den åbenlyse som Allan Olsen i "Den Kroniske Uskyld" :)
Er der andre der også syntes det??? Wauw... Alle jeg har spurgt synes den er mega dårlig, imens jeg selv er helt vild med den.. Ja den er desværre meget overset...
hey.. har set Fallen mange gange, men når aldrig hen til selve slutningen, da det nærmest er tradition at et eller andet skal komme i vejen for at jeg ser det.. nogen der vil sætte store spoiler advarlser op og fortælle mig slutningen????
#1 JannikAnd 21 år siden
Sidder p.t. i færd med at skrive Av-produktionsrapport til vores seneste film (en dokumentar). - Men jeg har et lille problem med vores anvendte fortæller...
Er der en der lige kan definere begreberne implicit og eksplicit fortæller?
#2 Michael Andersen 21 år siden
#3 JannikAnd 21 år siden
#4 filmz-vassago 21 år siden
#5 El vez 21 år siden
Nogle der har den på dvd på dansk, og ved om den har det originale 2.35:1 anamorph transfer?
#6 dvjik 21 år siden
#7 El Capitan 21 år siden
#8 Martindan 21 år siden
#9 Michael Andersen 21 år siden
#10 Martindan 21 år siden