Hvad er problemet med at se tv via en projektor? Ja undskyld jeg stiller disse spoergsmaal, men jeg er selv meget glad for min projektor og kan ikke finde paa en god grund til at koebe en plasmaskerm.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Det er nok fordi jeg ikke behøver se tv avisen på en 100" skærm... :) Nok også fordi når jeg får mig en plasma så bliver det mere en stue... Med en projektor bliver jo stuen forvandlet til en biograf... Hvilke projektor har du??
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Hvis du skal have en plasma-skærm, så er der umiddelbart kun meget få der virkelig holder. Markedet er pt oversvømmet af lort. Langt de fleste kan overhovedet ikke bruges til HD, da de kører med ED (enhanced definition), der gør sig godt til dvd-mediet, men ikke specielt fedt når nu HD efterhånden presser ret godt på. Jeg ville helt sikkert vælge en Sony, måske en Pioneer, men jeg synes at Sony'en har et fantastisk billede. De har flere i den prisklasse. Hvad det lige skal være for en er nok lidt en smagssag, men tag en af dine favorit dvd'er med ned i butikken, og se noget fra den, og insister på at se alm tv på den.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 20 år siden
#2 El vez 20 år siden
Nogen speciel grund til at du vil koebe en plasmaskaerm frem for en projektor?
Hvad med lyd, har du allerede surround?
#3 20 år siden
#4 Kalle Ferm 20 år siden
#5 20 år siden
#6 El vez 20 år siden
#7 filmz-makaveli 20 år siden
Nok også fordi når jeg får mig en plasma så bliver det mere en stue... Med en projektor bliver jo stuen forvandlet til en biograf... Hvilke projektor har du??
#8 filmz-makaveli 20 år siden
#9 El vez 20 år siden
Man kan også ændre billedstørrelsen i et snuptag, hvis man ikke vil bruge hele væggen :)
#10 filmz-vassago 20 år siden