Ja; jeg har "The Ultimate Hitchhiker's Guide" i hardcover som indeholder de fem historier i Hitchhiker-trilogien (don't ask) og en kaldet "Young Zaphod Plays it Safe"; følgende bøger er i den:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy The Restaurant at the End of the Universe Life, the Universe and Everything So Long, and Thanks for All the Fish Mostly Harmless samt Young Zaphod Plays it Safe
Jeg købte den for 120,- i Århus for et par år siden.
Det er ret nem engelsk læsning, måske pånær nogle af de videnskabelige forklaringer, men hvis man ikke forstår dem, vil man nok heller ikke fatte så meget af på dansk :)
De findes også i små paperbacks.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg købte min (Ultimate Hitchhikers Guide To The Galaxy) i Gad for nogle år siden, og har ikke fortrudt det. Det er de sjoveste bøger jeg nogensinde har læst, de er helt fabelagtige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jaja... Er det 42, der står på pæren - er det 69. Ja, ifølge det videobånd + samttale med produceren finn Bentzen opklarede jeg, at i Forlæns og Baglæns skifter pærens nummer faktisk fra gang til gang...
#21 Kalle Ferm 22 år siden
#22 filmz-Martin Schou 22 år siden
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
The Restaurant at the End of the Universe
Life, the Universe and Everything
So Long, and Thanks for All the Fish
Mostly Harmless
samt
Young Zaphod Plays it Safe
Jeg købte den for 120,- i Århus for et par år siden.
#23 El vez 22 år siden
De findes også i små paperbacks.
#24 filmz-phalanx 22 år siden
-i want-
#25 inflector 22 år siden
#26 filmz-Kadann 22 år siden
Gad har den i hardcover, sikker den udgave Martin Schou omtaler og som jeg selv har, til 149,95.
www.gad.dk "The Ultimate Hitchikers Guide"
#27 dyg 22 år siden
#28 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#29 filmz-phalanx 22 år siden
jeg har lige bestilt den
#30 22 år siden