Det er super nemt, det går ud på, at du indtaster en speciel kode med din fjernbetjening (bare nogle tal og bogstaver), og så kan den afspille alle regioner på DVD (ikke alle BD). Men sig hvilken en du har tænkt dig at købe, så skal jeg undersøge det. :)
Det svarer sådan set bare til, at du skifter dens region til region 0, som kan afspiller alle regioner.
14# Det ikke sikkert jeg skal købe en i nu, min mor og far skal først have solgt den her top klasses hingst og de skylder mig 4000 kr, ja det lyder sku mærkeligt og de ikke stolte over det
Nå men ja, jeg skal nok give et head ups, men kan godt være jeg får købt en før jeg overhovedet siger det til dig, da jeg nok tager i el giganten og køber den du snakker om eller den jeg linkede til =)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11 Batsy 13 år siden
#12 MMB 13 år siden
Det er vist ikke ulovligt, så vidt jeg er orienteret. :)
#13 Batsy 13 år siden
#14 MMB 13 år siden
Det er super nemt, det går ud på, at du indtaster en speciel kode med din fjernbetjening (bare nogle tal og bogstaver), og så kan den afspille alle regioner på DVD (ikke alle BD). Men sig hvilken en du har tænkt dig at købe, så skal jeg undersøge det. :)
Det svarer sådan set bare til, at du skifter dens region til region 0, som kan afspiller alle regioner.
#15 IK 13 år siden
#16 MMB 13 år siden
Det gør min ikke. :)
#17 Batsy 13 år siden
Nå men ja, jeg skal nok give et head ups, men kan godt være jeg får købt en før jeg overhovedet siger det til dig, da jeg nok tager i el giganten og køber den du snakker om eller den jeg linkede til =)
#18 MMB 13 år siden
Det er bare i orden. :) Det er jo også dit valg. ;)
#19 Bony 13 år siden
Du kan også købe min Oppo BDP-83 brugt. Det er en OK maskine. ;)
#20 Batsy 13 år siden
19# Ja kan huske dengang de kostede en formue!