Gravatar

#1 Batsy 13 år siden

Heej guys

vil gerne have købt en blu ray afspiller, men vil gerne have sparet lidt penge da jeg ikke er sten rig desværre, håber da ikke de mindsker chancen for at finde en god og solid afspiller og den skulle helst kunne afspille dvd titler i gode billeder osv

kiggede på den her, og den er er billig og ser ud til at kunne levere det jeg kræver men elles vil jeg gerne høre jeres menning og anbefalinger

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-blu-...

Tak på forhånd!! =)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2 MMB 13 år siden

Overvej følgende:

Skal den kunne afspille alle regioner?
Skal den have trådløst internet (til BD Live)
Hvad må den højest koste?
Gravatar

#3 Batsy 13 år siden

2# Behøves ikke alle regioner,
Hvad er det der BD live for noget?
400-1200 cirka, under 1000 vil være Thumbs up!

Gravatar

#4 Slettet Bruger [3050566669] 13 år siden

Well, hvis du kun køber film i europa, både blu-ray og dvd, er det ganske sikkert et helt fint køb, især til den pris.

BD Live er mulighed for at downloade mere ekstramateriale bl.a., sandt at sige, har jeg ikke selv brugt det alverden, mens jeg har haft BD-afspiller.

Med hensyn til at afspille dvd, vil jeg anbefale dig at søge efter en anmeldelse af den, fordi det er typisk sådan noget man tester også, men det kommer også an på hvilket tv du har og hvilken størrelse, samt de krav du stiller til afspilning, om det kommer til at gøre en forskel at købe en der er dyrere.
Gravatar

#5 MMB 13 år siden

BD Live bruges til ekstra materiale, som ikke ligger på disken. Hvis du er typen, som ser meget ekstra materiale, så kan det godt være, du skal overveje det, men personligt har jeg ikke haft brug for det.
Men hvis du alligevel ikke har trådløst internet derhjemme, er der ingen grund til at have en BD-afspiller med trådløst internet. Alle de andre BD-afspillere kan gå på nettet med ledning.

Personligt har jeg den her, som jeg er fint tilfreds med: http://www.pricerunner.dk/pl/4-2633526/DVD-og-Blu-...

Desuden kan man region "hacke" den ved hjælp af en kode, hvilket gør, du kan se DVD'er fra alle lande. Prøv at undersøge, om den BD-afspiller, du vil have, er i stand til det.
Det tager måske 15 sekunder, før den er startet op, men ellers har jeg ikke nogen problemer med den.
Dog skal man være opmærksom på, at hvis du har lyden helt skruet ned, og du sidder tæt på den, kan man høre den sige nogle meget lave lyde. Det generer dog ikke mig, og til den pris (666 kr), synes jeg den er rigtig god. :)

Den jeg har ligner den her på en prik: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-blu-...

Er 3D et must?
Gravatar

#6 IK 13 år siden

Skal den kunne afspille i 3D?
Gravatar

#7 Batsy 13 år siden

5# Din ser hvertfald ud som et røverkøb, så den kan godt tænkes at blive købt!
Men jeg kræver ikke andet en at det er en god kvalitet er jo vant til dvd'ernes kvaliter, så der skal nok ikke meget til at overasske mig i lyd og billede =)
Jeg køber nok dem der ligger fra 600-700 i El Giganten og forventer en god kvalitet og god lyd, ikke mere =), vil bare gerne have BD da DVD'erne er udør jo om nogle år,

6# Oh please no!, spild af penge det kan vente ;)

Gravatar

#8 Batsy 13 år siden

Men tak for hjælpen Foeller og Utyske, ender nok med at købe den jeg linkede til eller Foellers!

Gravatar

#9 MMB 13 år siden

Bemærk dog, at der på Elgigantens hjemmeside i deres tekst står følgende:

Elgiganten skrev:
Det har aldrig været nemmere at se ægte HD-video end med den ultraslanke Philips Blu-ray-afspiller BDP2700.

Hvorimod der ellers står, at det er en BDP2850. Jeg har BDP2700, men BDP2850 ser ud til at være fuldstændig identisk. Men det er sikkert Elgiganten, som har fucked op.
Gravatar

#10 MMB 13 år siden

Men hvis jeg var dig, ville jeg gå en del op i at undersøge, om den kan region hackes.

Skriv ny kommentar: