Gravatar

#31 Slettet Bruger [3050566669] 13 år siden

#28 - de garanterer i hvert fald, at de forbliver regionsfri, selv ved opdatering.
Gravatar

#32 Babo Rises 13 år siden

Oppo er sagen.
Gravatar

#33 Slettet Bruger [3050566669] 13 år siden

Oppo er ganske sikkert sagen, men det er også en forholdsvis dyr sag og spørgsmålet er jo om der er behov for sådan en.
Gravatar

#34 Bony 13 år siden

utyske (33) skrev:
Oppo er ganske sikkert sagen, men det er også en forholdsvis dyr sag og spørgsmålet er jo om der er behov for sådan en.

Først når man har prøvet en Oppo ved man at man ikke har kunnet leve uden.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#35 Slettet Bruger [3050566669] 13 år siden

#34 -

Ganske sikkert, jeg har selv en Oppo dvd-afspiller, jeg er ganske glad for, men faktum er jo, at når det kommer til billedet på BD, er der minimal forskel på afspillerne.

Når det kommer til dvd, er det afhængigt af størrelsen og kvaliteten af ens tv/projektor og små 6000 kr. er sgu ret mange penge for en afspiller. :)

Jeg ved det, jeg har været der to gange, først da jeg købte min første PS3 og derefter da jeg købte min HD DVD-afspiller, og de to gange har da fået mig til at være noget mere gun-shy omkring køb af dyre afspillere. :)

Jeg kan reelt ikke se hvad Oppo potentielt giver mig, ud fra det udstyr jeg har og det udstyr jeg sikkert får, i forhold til at købe en afspiller der måske koster det halve.
Gravatar

#36 MMB 13 år siden

Ja, men der er trods alt forskel på variationerne. Min virkede vist heller ikke på det første forslag. :)
Gravatar

#37 Babo Rises 13 år siden

Oppo er helt sikkert en dyr afspiller. Og man får måske ikke sååå meget mere for pengene end andre gode afspillere. Men det er alligevel lidt svaret på hvad Miele er for hvidevarer ;) jeg har selv Oppo 93'eren og den funker bare og jeg er vild med designet.

Skriv ny kommentar: